Меню

Условия за поправка на грешки в самолетен билет

Условия за поправка на грешки в самолетен билет

Винаги бъдете внимателни при въвеждане на данните си по време на резервация на самолетен билет. Евентуални грешки могат да доведат до нежелани ситуации и загуба на време и пари. След завършване на резервацията задължително проверете верността на всички данни и се свържете с нас незабавно, ако забележите грешки.

Поправка на грешки при нискотарифните авиокомпании

Ако сте закупили билет на нискотарифна авиокомпания и има проблем с данните, трябва незабавно да се свържете с нашия център за обслужване на клиенти на +359 2 955 75 80.

И редовните, и нискотарифните авиокомпании имат много строги правила и докладването за такива грешки трябва да бъде извършено възможно най-скоро след тяхното откриване. Повечето промени водят до начисляване на допълнителни такси. 

Ето някои примери за най-често срещаните грешки:

  • Сгрешена дата на излитане или кацане
    Всеки такъв случай се разглежда индивидуално, а сигналът за такава грешка трябва да бъде даден възможно най-бързо след установяването на грешката. Ако промените датата, цената на промяната се изчислява, като се гледа разликата в цената на единия и другия билети и се добавят такси за самата промяна.
     
  • Грешка в името или фамилията
    Ако във вече издадения билет има грешка при изписването на имената на пътника, има вероятност от авиокомпанията да се съгласят да го поправят без допълнително заплащане. Такава промяна, според правилата на авиокомпаниите, обикновено е възможна, ако грешката обхваща от 1 до 3 букви и не променя звученето. Възможно е да не променят дори и само една буква, ако това води до промяна на цялото звучене на името, например Джулия и Юлия. Ако името е изцяло сгрешено, нискотарифните авиокомпании дават възможност за смяна на име срещу заплащане.
     
  • Сгрешена дата на раждане
    Такава промяна е възможна, като отново трябва да се свържете възможно най-скоро с консултант на eSky.
     
  • Неправилно обръщение
    Например Г-жа Димитров. Поправянето на тази грешка няма да бъде проблем, но е необходимо.
     
  • Грешна категория пътник
    Например възрастен вместо дете. Отразяването на правилната категория пътник в билета е задължително. Ако вместо бебе сте записали възрастен, няма да Ви бъде върната разликата в цената между възрастен и бебе (за бебе се заплаща само такса, която е много по-ниска от цената на билет за възрастен).

Поправка на грешки при редовните авиокомпании

Ако забележите грешка в билета, моля незабавно да се свържете с наш консултант на +359 2 955 75 80.

Ето някои примери за често срещани грешки:

  • Сгрешена дата на заминаване или пристигане
    Всеки такъв случай се разглежда индивидуално, а сигналът за такава грешка трябва да бъде даден възможно най-бързо след установяването на грешката. Ако промените датата, цената на промяната се изчислява като се гледа разликата в цената на единия и другия билети и се добавят такси за самата промяна.

  • Грешка в името или фамилията
    Редовните компании са изключително рестриктивни, когато става дума за грешка в името. Според правилата на някои авиокомпании е възможна грешка, обхващаща от 1 до 3 букви, която не променя звученето. Други обаче може и да не позволят качване на борда. В тези ситуации следва да се издаде нов самолетен билет с правилното име или пътникът да пътува на своя отговорност. При редовните компании няма опция промяна на име срещу такса.

  • Грешна категория пътник
    Отразяването на правилния тип пътник в билета е задължително. Ако забележите грешката в същия ден на датата на издаване, сгрешеният билет може да бъде анулиран и да бъде закупен нов (в зависимост от наличността на места в определена тарифа) с верни данни и намаления за деца и бебета.

Съветите в този раздел от сайта са само информационни, с цел да бъдат полезни за потребителите, и не са основание за каквато и да било отговорност на eSky.bg.

Откри ли необходимата информация? Да | Не
Смятам, че информацията е:
Благодарим за обратната връзка!