Уважаеми клиенти,
Поради повишения брой запитвания, ви информираме, че консултантите ни са изцяло ангажирани с това да отговарят на всички ваши въпроси. Към момента запитванията са повече от обикновено, особено във връзка с възможностите за пътуване, анулации и възстановяване на суми по неизползвани билети в условията на COVID-19.
Следим постоянно ситуацията и работим с фокус върху комуникацията с авиокомпаниите, с цел гарантиране и ускоряване на процеса по възстановяване на суми. В тази връзка взехме решение временно да ограничим възможността за връзка с нас по телефона. По този начин ще ускорим обработването на вашите запитвания и най-вече на заявките, свързани с анулация. В настоящата ситуация това е приоритет за нас. Ако все пак искате да се свържете с нас, молим да използвате формата за контакт.
Важна информация, касаеща пътниците:
1. Ако пътуването ви предстои в следващите няколко дни и има промяна в резервацията, ще ви информираме по телефон или имейл за възможните алтернативи.
2. Ако пътуването ви е след 2 или повече седмици, молим да изчакате преди да ни потърсите за информация. Предвид динамичната ситуация, авиокомпаниите и партньорите ни постоянно актуализират условията си за пътуване. За да сме сигурни, че ще предоставим актуална информация за статуса на пътуването ви, молим да се свържете с нас броени дни преди пътуването.
Благодарим предварително за проявеното разбиране и търпение,
Екипът на eSky