
Изпращането на доказателство за плащане на хотелска резервация значително ускорява процеса на изпращане на хотелския ваучер. Изпращайки такова потвърждение, ще намалите риска от промени в крайната цена на резервацията.
Повечето от банките, предлагащи онлайн услуги, дават възможност на своите клиенти да изпращат потвърждение за изпратена сума. Това потвърждение не може да бъде редактирано, а само разпечатвано или изпращано като прикачен файл.
Изпращането на потвърждението за направено плащане трябва да стане възможно най-скоро след самия превод. Това можете да направите с помощта на бутон “print screen” (PrtSc) на Вашата клавиатура. Натискането на този бутон копира това, което виждате на екрана на компютъра си. Също така, можете да копирате и историята на плащанията си или извлечение за направените преводи.
Тези потвърждения трябва да бъдат запаметени на компютъра Ви и след това изпратени като прикачен файл на plateno@esky.bg или разпечатани и изпратени по факс на 00 359 2 955 75 80. Не по-рано от 10-15 минути след като изпратите потвърждението се обадете в центъра за обслужване на клиенти на номер 0700 15 355 или +359 2 955 75 80, където нашите консултанти ще проверят дали файлът е получен и се чете.
Вижте още:
Повторно изпращане на хотелски ваучер