Потвърждение за банков превод в PDF

Потвърждение за банков превод в PDF

Изпращането на доказателство за плащане на застрахователната полица значително ускорява процеса на нейното закупуване.

Повечето от банките, предлагащи онлайн услуги, дават възможност на своите клиенти да изпращат потвърждение за изпратена сума. Това потвърждение не може да бъде редактирано, а само разпечатвано или изпращано като прикачен файл.

Изпращането на потвърждението за направено плащане трябва да стане възможно най-скоро след самия превод. Това можете да направите с помощта на бутон “print screen” (PrtSc) на Вашата клавиатура. Натискането на този бутон копира това, което виждате на екрана на компютъра си. Също така, можете да копирате и историята на плащанията си или извлечение за направените преводи.

Тези потвърждения трябва да бъдат запаметени на компютъра Ви и след това изпратени като прикачен файл на plateno@esky.bg или разпечатани и изпратени по факс на 00 359 2 491 88 36Не по-рано от 10–15 минути след като изпратите потвърждението се обадете в центъра за обслужване на клиенти на номер 0700 15 355 или +359 2 955 75 80, където нашите консултанти ще проверят дали файлът е получен и се чете.

Съветите в този раздел от сайта са само информационни, с цел да бъдат полезни за потребителите, и не са основание за каквато и да било отговорност на eSky.

Помогнете ни да подобрим тази статия
Отказ
Благодарим Ви за обратната връзка!

Тя ще ни помогне да Ви предложим по-ценно и релевантно съдържание.

Възникна грешка при изпращането

Изпратете отново опитайте по-късно

x

Версията на браузъра Ви е твърде стара

Инсталирайте най-новата версия, за да можете да използвате всички функционалности на сайта ни.

Ако имате въпроси, моля обърнете се към центъра за обслужване на клиенти:

0 700 15 355 или +359 2 955 75 80

Понеделник - петък 08:00 - 22:00ч | събота и неделя 10:00 - 18:00ч

На цената на стандартен разговор във Вашата мрежа