Назад
Back Office Assistant (2 бр. свободни позиции)

Join our team and support our Sofia office in our daily work as:

 

Back Office Assistant

Location: Sofia, Bulgaria

 

 

Key responsibilities:

  • Handling back-office duties concerning customer service in intended systems and applications;
  • Sending out neccessary information concerning executing orders and finalizing sales;
  • Keeping in touch with our customers according to prior training

 

Requirements:

  • Good level of English (reading and writing);
  • Efficient computer skills
  • Diligence, scrupulousness, attention to details.

 

We offer:

  • Full-time job;
  • Attractive salary + bonus after the 6th month
  • Professional development
  • Opportunity to work in a dynamic environment for the one of the leading companies in the travel field
  • Casual, startup-like atmosphere

 

Interested in cooperation?

Send your CV in English to: rabota@esky.bg

Предимствата, които предлагаме:


  • Застраховка Живот

  • Медицинска застраховка

  • Стая за почивка
Какво следва, след като кандидатстваш?
  • Стъпка 1 - Телефонно обаждане от нас
    Ако сметнем, че си подходящ, очаквай обаждане от нас в рамките на две седмици. Ще поговорим за твоите квалификации, очаквания и опит.
  • Стъпка 2 - Интервю за работа
    След като се свържем с теб, ще те поканим в офиса ни за среща с нас и ръководителя на отдела, за който кандидатстваш. Ще ти разкажем за спецификата на работата и ще те запознаем с възможностите за развитие в eSky.
    Възможно е преди да те поканим на интервю, да ти изпратим кратки задачи, за да оценим дали би се справил с позицията.
  • Стъпка 3 - Условия на работа
    Ако и двете страни сме заинтересовани от бъдещо сътрудничество, ще изясним всички условия на работа и ще ти помогнем за всички формалности.

  • Застраховка Живот

  • Медицинска застраховка

  • Стая за почивка