eSky към дигитална трансформация с Google Cloud и част от Google Hotel Ads

  • eSky, пазарен лидер сред онлайн туристическите агенции в Централна и Източна Европа, избра Google за свой партньор внедряването на дигитална трансформация.
  • С продуктите на Google Cloud компанията ще може да се развива дори по-бързо и да разраства бизнеса си, предлагайки на клиентите услуги с най-добро качество на най-добри цени.
  • eSky ще си партнира с Google при услугата Google Hotel Ads. Предложенията за настаняване на eSky ще бъдат видими за милиони потребители на Google във всички държави, в които eSky Group оперира. Благодарение на това сътрудничество eSky възнамерява да достигне до нова група клиенти, както и да укрепи позициите си в хотелския сегмент.

Благодарение на сътрудничеството си с Google Cloud, компанията eSky  ще може да управлява своите данни по-ефективно и лесно. Използването на облачни изчисления ще даде възможност за автоматизиране на отчитането, което ще ускори и улесни вземането на стратегически бизнес решения в динамично променящия се свят. Пакетът от използвани услуги включва също и инструменти, базирани на изкуствен интелект, които eSky ще използва за надграждане на продукти, картографиране на места за настаняване или подходящо таргетиране на маркетингови кампании.

Междувременно туризмът се нуждае от дигитални/цифрови инструменти, както никога досега, за да достигне до клиентите по-ефективно и ефикасно. Предпочитанията за пътуване наскоро претърпяха значителни промени, които може да останат с нас по-дълго или да се връщат периодично. Туристическата индустрия трябва да бъде готова да бъде гъвкава и да се адаптира към нуждите на клиентите постоянно. Внедряването на решения за клауд базирани решения е идеалното средство за постигане на тези цели. - казва Лукаш Неска, вицепрезидент на eSky.

eSky, осъществявайки дигитална трансформация с Google Cloud, реши да модернизира изцяло своята IT инфраструктура, като използва архитектура на микро услугите. Чрез разделянето на софтуера на по-малки приложения, компанията може да работи паралелно над няколко функционалности, като въвежда актуализации и подобрения по-бързо, без рискове, свързани с нестабилност или прекъсване на услугите.

Решенията на Google Cloud също са внедрени в области с Big Data операции, Data Analysis и Data Science. eSky използва софтуера BigQuery за свързване на огромни и изключително сложни набори от данни за извършване на изчислителни операции и извеждане на заключения в реално време за различни отдели в компанията, като логистика или маркетинг. Компанията използва модели за оценяване, за да помогне за автоматизиране на маркетинговите дейности, като предоставя съответни препоръки на уебсайта, както и cross- и upselling продукти.

Бързата адаптация на облачните технологии е много добър начин за изграждане на конкурентно предимство. Струва си да се отбележи, че облакът не е само оптимизиране на разходите за поддръжка на инфраструктурата. Google Cloud дава много възможности за работа с данни, с цел оптимизиране на маркетинговите дейности. eSky се възползва от тази възможност по най-добрия начин - коментира Давид Папиеж, Industry Head в Google.

eSky Group в сътрудничество с Google и по отношение на Google Hotel Ads

Използването на Google Hotel Ads ще даде възможност на eSky да достигне до широка аудитория по целия свят с офертата си с места за настаняване, която понастоящем включва 1,3 милиона хотела, апартамента, и други места за настаняване по целия свят. Заслужава да се отбележи, че eSky Group е част от малка група от компании, които бяха първите, които установиха сътрудничество с Google в това отношение.

Google е един от стратегическите ни партньори. За нас това сътрудничество е естествена стъпка в развитието на нашите бизнес отношения. Това е и важна крачка по отношение на укрепването на позицията на пазара на компанията и доверието в сегмента Hotel & Leisure не само в България, но и в световен мащаб - коментира Лукаш Неска, вицепрезидент на eSky Group.

В момента компанията предлага достъп до широк спектър от места за настаняване, както и динамични пакети полет+хотел, които се основават на най-добрите решения на туристическата индустрия отвъд океана.

Google Hotel Ads позволява да се популяризират офертите за настаняване в търсачката, Google Maps или Google Assistant и е решение, което помага на потребителите да намерят идеалното настаняване за себе си, докато рекламодателите, освен че достигат до целевата си група, получават и прецизен анализ.

Българите се интересуват от други туристически дестинации и планират пътуванията си по различен начин. Тенденциите в търсенето в тази категория се променят динамично, особено в условията на глобална пандемия. Само категорията “настаняване” беше единствената в туристическата индустрия, която регистрира годишно увеличение на търсенията, достигайки до +29% - казва Антони Андрушкевич, Industry мениджър от Google. - Услугата, внедрена от eSky, улеснява потребителите при намирането на настаняване, сравняването на разходите или наличността на хотели от гледна точка на бизнеса: помага за достигане до клиенти, заинтересовани от резервации. Така eSky за пореден път доказа, че е в авангарда на иновативните технологични решения в България.