All Nippon Airways

Най-добрите оферти за полети с All Nippon Airways от eSky

Цена на възрастен за двупосочен билет

Покажи филтри

All Nippon Airways

All Nippon Airways, известна и като Zennikkū, е втората по големина авиокомпания в Япония. Седалището ѝ се намира в центъра на град Shiodome, Токио. Оперира както вътрешни, така и международни дестинации. През май 2015 г. общият брой служители наброява 12 360 души. Основните международни центрове са летищата Нарита и Кансай, а вътрешните – Токио Ханеда, Осака, Чубу Центрер и New Chitose (близо до Сапоро). От 1999 г. авиокомпанията е член на Star Alliance. На 29 март 2013 г. е обявена за 5-звезден авиопревозвач от Skytrax. Можете да печелите точки с програмата за лоялни клиенти ANA Mileage Club.

All Nippon Airways е част от голямата компания ANA, която включва в себе си: търговска авиация (Air Japan, ANA Wings, Air Do, Peach, Vanilla Air, IFTA, Pan Am International Flight Academy), обща авиация (All Nippon Helicopter), както и прекратилите дейността си AirAsia Japan (позната днес като Vanilla Air), Air Hokkaido, Allex Cargo (слята в Air Japan).

Багаж

Ръчен багаж: 1 брой с тегло до 10 кг и размери до 115 см (55х40х25см).

Регистриран багаж: до 20 кг за икономична класа и до 40 кг за премиум (бизнес) класа. Ако имате златна карта на Star Alliance, имате право на още 20 кг допълнително, независимо от класата. Максималните размери са 203 см, а теглото на 1 брой регистриран багаж не трябва да надвишава 32 кг. (тоест ограничението касае килограмите, но не и броя превозван багаж). 

Забележка: Авиокомпаниите често променят своите правила за пренос на багаж, така че винаги проверявайте какви са изискванията конкретно за Вашия полет. Позволеното количество багаж към Вашия билет можете да видите още по време на резервация или в e-mail-а, който ще получите от нас след резервация.

Класи на пътуване

Компанията предлага икономична, премиум, бизнес и първа класа. Разликата е, че бизнес и първа класа разполагат с много по-удобни и модерни седалки, с включени много повече екстри (USB вход, персонална лампа, персонален монитор за филми, игри и др.) Този тип места обикновено се намират в началото на самолета и са с много по-голямо разстояние помежду си, тъй като според вида самолет и типа седалки, всяка от тях има различен ъгъл и стойка на гърба. Някои от тях могат да се превръщат в легло. Безплатния туристически комплект от мека възглавница, одеяло, чехли и слушалки допринася за още повече комфорт. 

Онлайн регистрация

Онлайн регистрацията стартира 24 часа преди полета и приключва 75 минути преди него (за международни полети). На сайта си авиокомпанията предлага и функцията авто чек-ин, при която регистрацията става автоматично и не се налага сами да я правите. 

Флот

Към 2016 г. компанията притежава флот от 210 самолета, като 11 от тях са товарни. Наличните пътнически са: Airbus A320-200 (12 броя), Boeing 737-700 (10 броя), Boeing 737-700ER (2 броя), Boeing 737-800 (31 броя), Boeing 767-300 (16 броя), Boeing 767-300ER (25 броя), Boeing 777-200 (16 броя), Boeing 777-200ER (12 броя), Boeing 777-300 (7 броя), Boeing 777-300ER (22 броя), Boeing 787-8 (35 броя), Boeing 787-9 (8 броя), а товарните: Boeing 767-300ERF (1 брой) и Boeing 767-300BCF (10 броя). Поръчани са още 112 летателни апарата: Airbus A320neo (7 броя), Airbus A321-200 (4 броя), Airbus A321neo (26 броя), Boeing 737-800 (9 броя), Boeing 777-300ER (6), Boeing 777-9 (20 броя), Boeing 787-8 (1 брой), Boeing 787-9 (36 броя), Boeing 787-10 (3 броя).

Храна на борда

Според това в коя класа пътувате и според продължителността на полета и дестинацията, компанията осигурява напитки (алкохолни и безалкохолни, топли и студени, чай и кафе), закуски и блюда от най-богато разнообразие. 

Допълнителни услуги

На борда има богато разнообразие от филми, телевизионни предавания, музика и игри. Срещу допълнително заплащане, авиокомпанията предлага и интернет на борда.