Меню

Имаш нужда от помощ?

Управлявай резервацията си и провери отговорите на често задаваните въпроси

Провери статуса на резервацията си и управлявай детайлите по нея

Препращане на имейла за потвърждение на резервацията
Управлявай резервацията си

С Профила си можеш лесно:
  • да провериш номера на резервацията си и нейния статус,
  • да заявиш промени в датата на пътуването си,
  • да научиш как да се регистрираш онлайн,
  • да заявиш допълнителен багаж и приоритетен бординг,
  • да провериш какви документи са ти нужни, както и какви са актуалните правила за безопасност в съответната дестинация,
  • да провериш изискванията за виза и да заявиш виза или ESTA,
  • да резервираш настаняване с отстъпка, да избереш застраховка и кола под наем .

  • Влез в профила си или се регистрирай с имейла, използван по време на резервацията.

    Влез в Профила си
    Провери статуса на резервацията без да влизаш в профила си - от тук

    Потърси темата, която те интересува

    Актуална информация

    • Защо плащането на резервацията е разделено на два банкови трансфера при някои авиокомпании?

      Някои авиокомпании изискват сумата за услугата да се раздели на два отделни трансфера. При първия заплащаш билета, а при втория – таксата за услугата и за други продукти (напр. закупена застраховка). Можеш да получиш информация за всеки от трансферите при избора на метод на плащане.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Верификация на резервация на Ryanair. Какво представлява и защо е важна?

      Ако нискотарифна авиокомпания като Ryanair изисква верификация на твоята резервация, ще получиш имейл от нас или от авиокомпанията със съответната информация, както и с линк към формуляра за верификация.

      Това е стандартна практика и билетът ти ще продължи да е валиден. Ако обаче не верифицираш резервацията си, няма да можеш да я управляваш. Освен това няма да можеш да преминеш през онлайн регистрацията и ще трябва да платиш допълнителна такса на летището (приблизително 55 € на човек за полет).

      Преди да започнеш процеса по верификация на резервацията, си подготви:

      • Устройство с работеща камера, с което ще направиш верификацията.
      • Платежна карта и лична карта.
      • Номер на резервация на полет (ще го намериш в имейла си или в електронния билет).
      • Други данни, използвани при резервирането на билета.

      Формулярът за верификация може да включва няколко стъпки, така че следвай инструкциите на сайта на авиокомпанията. Въведи необходимата информация и дай нужните съгласия. Имай предвид, че авиокомпанията може да изисква да сканираш или снимаш документа, използван при резервацията, както и да снимаш лицето си.

      Повече за целия процес научи тук: верификация на резервация от авиокомпания

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Полетът ми е анулиран. Какво да правя?

      Ако твоят полет е анулиран от авиокомпанията, имаш право да избереш нова дата или да получиш сумата за билета си обратно. По какъв начин ще се възстановят средствата зависи изцяло от авиокомпанията (напр. ваучер, точки или пари).

      Каква е следващата стъпка от процеса зависи от това кой обработва твоята резервация и кой се свързва с теб: eSky или директно авиокомпанията (научи повече за резервациите в eSky, обработвани от авиокомпаниите). Повече информация за това, кой обработва резервацията ти, ще намериш в имейла, в който ти изпращаме самолетния билет. Ако той гласи: „Актуална информация за твоята резервация ще намериш тук“, то значи резервацията ти се обработва от eSky. Ако съобщението, което получаваш, гласи: „Информация за актуалното полетно разписание ще намериш в сайта на авиокомпанията“, тогава резервацията се обработва директно от авиокомпанията.

      Важно: някои нискотарифни авиокомпании, за разлика от редовните (като LOT или Lufthansa), нямат преки отношения с други партньори, напр. търсачки за полети или сайтове за продажба на туристически услуги като eSky, които да обслужват техните клиенти. В резултат на това някои от клиентите, които резервират билети на нискотарифни авиокомпании от eSky, се обслужват директно от самите авиокомпании.

      • eSky се свърза с мен

        Ако на имейла си получиш информация от eSky за анулирането на полета, процедурата по възстановяване на средства е следната:

        • Информираме те, че авиокомпанията е анулирала полета.
        • Свързваме се с авиокомпанията, за да разберем какви са възможните варианти за възстановяване на средства.
        • След като получим тази информация, ти изпращаме съобщение с вариантите, като начинът за възстановяване зависи изцяло от авиокомпанията.
        • В случай на промени в статуса или удължено време за изчакване, те информираме отново по имейл.
        • Ако твоята резервация се състои от повече от един билет, ще те информираме за наличните варианти за възстановяване в едно или няколко отделни съобщения.

        Управлявай резервацията си от Твоя профил.

      • Авиокомпанията се свърза с мен

        Ако информацията за анулиране на полета ти е изпратена директно от авиокомпанията, процесът за смяна на датата или възстановяване на сумата зависи изцяло от политиката на авиокомпанията. В този случай ще получиш цялата информация директно от авиокомпанията, включително следващите стъпки, наличните варианти за възстановяване на средства, както и всички промени в статуса на твоя казус. За да получиш средствата си обратно, следвай информацията, изпратена до теб, и при нужда се свържи директно с авиокомпанията, напр. по имейл или телефон.

      Запомни: при неизползван билет подлежат на възстановяване сумата за билета и летищните такси. Други услуги на eSky, закупени с билета, може да не подлежат на възстановяване.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Колко време отнема възстановяването на сума за анулиран полет?

      Очакваш ли връщане на средства за твоя неизползван билет? Като за начало е добре да знаеш, че, ако компанията е потвърдила това, то значи при всички случаи ще получиш средствата си. Времето за изчакване зависи изцяло от решението на авиокомпанията и може да отнеме от 3 дни до 3 месеца. По-долу ще намериш информация за това кой ще се свърже с теб относно възстановяването на сумата (научи повече за резервациите в eSky, обработвани от авиокомпанията).

      • Ако твоята резервация се обработва от eSky (знак за това е, ако имейлът с билета, който имаш получен от нас, гласи „Актуална информация за твоята резервация ще намериш тук“), ще ти изпратим информация за анулацията на полета и ще предприемем действия възможно най-скоро, за да получиш средствата си за билета от авиокомпанията. Ние ще проучим вариантите за възстановяване, които авиокомпанията предлага, и ще се погрижим за всичко около процеса, като междувременно ще те държим в течение за развитието му.
      • Ако резервацията ти се обработва директно от авиокомпанията (знак за това е, ако в имейла, в който ти изпращаме билета, има следния текст: „Актуална информация за полетното разписание ще намериш в сайта на авиокомпанията“). Това означава, че ще получиш цялата информация за възстановяването на средства, наличните варианти и крайните срокове от авиокомпанията на имейл адреса, с който е направена резервацията. Ако искаш да разбереш актуалния статус на заявката си и кога ще получиш средствата си обратно, се свържи директно с авиокомпанията по имейл или телефон.

      Важно: възстановяването на средства е много по-бързо, ако избереш да ги получиш под формата ваучер или точки, които да използваш вместо билета си, отколкото ако избереш това да стане под формата на превод на пари по сметката ти. Какви са наличните варианти зависи авиокомпанията, за която имаш билет.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Какви документи са ми нужни за пътуването?

      В Твоя профил ще намериш списък с документи, необходими за пътуването ти. След като влезеш в него, отвори детайлите на твоята резервация и виж раздел „Необходими документи“. Най-бързият начин за достъп до Твоя профил е като свалиш приложението на eSky.

      В ЕС и някои страни извън ЕС ти е нужна само лична карта, за да минеш границата. За да разбереш какви са изискванията за отделните държави, посети сайта ни.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Твоят профил в eSky – защо ми е полезен?

      Твоят профил ти позволява да управляваш резервациите си бързо, лесно и удобно. Какво имаме предвид?

      От Твоя профил можеш да:

      • проверяваш номера и статуса на твоята резервация,
      • заявяваш промени в датите на твоето пътуване
      • получаваш информация как и кога да се регистрираш онлайн (чек-ин)
      • заявиш багаж и приоритетно качване на борда
      • проверяваш какви са необходимите документи и действащите разпоредби за сигурност в страната, до или през която пътуваш
      • проверяваш изискванията за виза, както и закупуваш виза или ESTA
      • резервираш настаняване с отстъпка, купуваш застраховка и кола под наем.

      Прочети статията, за да научиш повече за Твоя профил.

      Можеш да създадеш акаунт за броени минути както в сайта ни, така и през приложението. Ако все още нямаш приложението, изтегли го, за да имаш достъп до твоите резервации по всяко време.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Как да се свържа с eSky?

      Има три начина за това:

      1. Ако имаш нужда от съдействие по време на пътуването си, се обади на контактния ни център.

        Телефонен номер: +359 2 955 75 80.
        Работно време:
        От понеделник до петък – 08:00 до 20:00
        Почивни и празнични дни – 10:00 до 18:00

      2. Ако в момента не пътуваш, но искаш да се свържеш с нас относно резервацията си, влез в Твоя профил. От него можеш да управляваш резервацията си и да намериш цялата необходима информация. Ако нямаш акаунт, създай такъв и добави резервацията си. За да направиш това, избери „Добавяне на резервация“, въведи номера на твоята резервация в полето и натисни “Добави”.

        Запомни: Добавянето на резервации в Твоя профил е възможно само за резервации, направени със същия имейл адрес като Твоя профил.

        С инсталирането на мобилното приложение на eSky получаваш незабавен достъп до всички удобства.

      3. Ако не пътуваш, но искаш да се свържеш с нас по друг въпрос, използвай контактната форма.
      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Какво представлява eSky Wallet и с какво може да ми е полезен?

      eSky Wallet е дигитален портфейл, който ти позволява да получаваш пари като част от промоционални кампании (които след това да използваш в eSky) или да получаваш бързо възстановените средства за неизползван билет или услуга от някоя авиокомпания.

      Можеш да го използваш, само след като получиш съобщение от нас с възможност за избор на точно тази форма за възстановяване на средства или като участваш в нашите промоционални кампании.
      Научи повече за eSky Wallet.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!

    Онлайн регистрация за полета (онлайн чек-ин)

    • Кога ще получа своята бордна карта и къде мога да я намеря?

      Къде ще намериш своята бордна карта или потвърждението зависи от това дали с теб се свързва eSky или директно авиокомпанията (повече за обработваните от eSky резервации прочети тук). Ще намериш съответната информация в имейла, в който ти изпращаме билета.

      Ако в него пише: „Актуалната информация за твоята резервация ще намериш тук“, то значи твоята резервация се обработва от eSky. Ако се обработва директно от авиокомпанията, в съобщението ще присъства следното: „Актуална информация за полетното разписание ще намериш в сайта на авиокомпанията“.

      Имай предвид, че някои нискотарифни авиокомпании, за разлика от редовните (като LOT или Lufthansa), нямат преки отношения с други партньори, напр. търсачки за полети или сайтове за продажба на туристически услуги като eSky, които да обслужват техните клиенти. В резултат на това някои от клиентите, които резервират билети на нискотарифни авиокомпании в eSky, се обслужват директно от авиокомпаниите.

      • С мен се свърза eSky или авиокомпанията, но имам закупена услуга за регистрация за полета от eSky.

        Бордните карти или потвържденията ще бъдат изпратени на имейл адреса, оставен от теб при резервацията на билета. Те ще бъдат налични в Твоя профил в eSky между 24 и 8 часа преди полетното разписание. Ако нямаш профил в eSky, създай такъв и добави резервацията си. Отвори раздел „Добавяне на резервация“, въведи номера на резервацията си в съответното поле и кликни “Добави”.

        Запомни: в Твоя профил можеш да добавяш само резервации, направени със същия имейл адрес като този, използван за Твоя профил. За да получиш незабавен достъп до твоите резервации, инсталирай мобилното приложение на eSky.

        Ако пътуването ти се състои от няколко полета, билетите или потвържденията ще бъдат налични поотделно в Твоя профил в eSky и изпратени в отделни имейли между 24 и 8 часа преди полетното разписание.

        Пример 1

        Ако летиш:

        • от София до Лондон на 1.06 в 15:00 ч.
        • от Лондон до София на 7.06, в 19:00 ч.

        Ще получите бордните карти или потвържденията:

        • за полета от София до Лондон – най-рано на 30.05 в 15:00 ч. (или най-късно на 01.06 в 7:00 часа)
        • за полета от Лондон до София – най-рано на 5.06, в 19:00 ч. (или най-късно на 7.06 в 11:00 ч.)

        Пример 2

        Ако летиш:

        • от София до Тенерифе на 01.06, в 9:00 ч. с прекачване в Барселона на 01.06, в 13:00 (с MultiLine полет)
        • от Тенерифе до София на 7.06, в 12:00 ч. с прекачване във Франкфурт на 07.06, в 18:00 ч. (с MultiLine полет).

        Ще получите бордните карти или потвържденията:

        • за полета от София до Барселона – най-рано на 30.05, в 9:00 ч. (или на 01.06, 01:00 ч. най-късно);
        • за полета от Барселона до Тенерифе – най-рано на 30.05, 13:00 ч. (или най-късно на 01.06, 05:00 ч.);
        • за полета от Тенерифе до Франкфурт – най-рано на 05.06, 12:00 ч. (най-късно на 7.06, 4:00 ч.)
        • за полета от Франкфурт до София – най-рано на 05.06, в 18:00 ч. (най-късно на 07.06, в 10:00 ч.).

        Ако твоят полет е след по-малко от 8 часа и все още нямаш получен имейл с твоите бордни карти или потвърждение за регистрацията за полета, влез в Твоя профил в eSky и провери кой е предоставеният от теб имейл адрес по време на резервацията. Възможно е билетите да са изпратени на различен имейл адрес. Също така провери папка СПАМ, в която е възможно да попадне някое от съобщенията от нас.

        Важно: за полети, които изискват допълнителна информация за попълване на формуляра за регистрация за полета, ще бъдат изпратени бордни карти или потвърждения, само ако необходимата информация е попълнена. Ако пътуваш с повече от един спътник, се увери, че всички нужни данни са попълнени.

      • Авиокомпанията се свърза с мен

        Ако се регистрираш онлайн за полета през сайта на авиокомпанията, ще можеш да изтеглиш бордната си карта веднага след като се регистрираш, съгласно инструкциите на авиокомпанията.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Трябва ли да принтирам бордните карти?

      За да си гарантираш достъп на борда на самолета, изтегли и принтирай всяка бордна карта или потвърждение за регистрация, което имаш изпратено до теб от eSky или налично в Твоя профил. Можеш също да ги изтеглиш и запазиш на мобилното си устройство (смартфон или таблет), за да ги имаш със себе си.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Как изглежда онлайн регистрацията стъпка по стъпка?

      При онлайн регистрацията ще ти бъде издадена бордна карта, която ти дава право да се качиш на самолета. За нискотарифните авиокомпании (напр. Ryanair, Wizz Air, easyJet) бордните карти са задължителни и липсата им (разпечатани или съхранявани на мобилно устройство) може да доведе до таксуване на летището или до отказ да се качиш на борда.

      Процедурата за онлайн регистрация е различна в зависимост от авиокомпанията, като също има значение дали с теб се свързва eSky или директно авиокомпанията (повече за резервациите в eSky, обработвани от авиокомпаниите, научи тук). Ще намериш съответната информация в имейла, с който ти изпращаме самолетния билет.

      Ако в него пише: „Актуалната информация за резервацията си провери тук“, то значи резервацията ти се обработва от eSky. Ако в съобщението има текст: „актуална информация за полетното разписание ще откриеш в сайта на авиокомпанията“, тогава резервацията се обработва директно от авиокомпанията.

      Запомни: някои нискотарифни авиокомпании, за разлика от редовните (като LOT или Lufthansa), нямат преки отношения с други партньори, напр. търсачки за полети или сайтове за продажба на туристически услуги като eSky, за да обслужват техните клиенти. В резултат на това някои от клиентите, които резервират билети на нискотарифни авиокомпании от eSky, се обслужват директно от авиокомпаниите.

      • С мен се свърза eSky или директно авиокомпанията, но аз имам закупена услуга за онлайн регистрация от eSky.

        В този случай ние ще те регистрираме от твое име. За целта ще са ни нужни данни за теб и твоите спътници.

        • Линк към формуляра, в който следва да попълниш данните, ще намериш в своя билет или в раздела „Моите резервации“ в Твоя профил в eSky. Ако все още нямаш акаунт, създай такъв и добави резервацията си. Влез в секция „Добавяне на резервация“, въведи номера на твоята резервация и кликни „добави“.

          Важно! Добавянето на резервации в Твоя профил е възможно, само ако резервациите са направени със същия имейл, с който и Твоят профил.

        • За незабавен достъп и управление на твоите резервации, инсталирай мобилното приложение на eSky. Линк към формуляра за онлайн регистрация ще намериш в имейла, с който ти изпращаме твоя билет.
        • Молим те да попълниш формуляра възможно най-скоро. Това ще ни позволи да те чекираме и да ти изпратим бордните карти или потвърждението за регистрация, веднага щом авиокомпанията стартира процеса.

          Важно! Възможно е да не успеем да извършим регистрацията, ако предоставиш информацията по-късно от 24 часа преди полетното разписание!

        • Ако не ни предоставиш данните предварително, ние ще ти напомним 72 часа преди полетното разписание. След това ще ти изпратим линк към формуляра за регистрация, в който да въведеш данните.
        • Твоята бордна карта или потвърждение за регистрация за полета ще бъдат налични в Твоя профил в eSky между 24 и 8 часа преди полетното разписание.
        • Ще ти изпратим бордната карта или потвърждението за регистрация между 24 и 8 часа преди полетното разписание на имейл адреса, предоставен от теб при резервацията на билета. Ако до твоя полет остават по-малко от 8 часа и все още нямаш имейл от нас, влез в Твоя профил в eSky и изтегли твоята бордна карта или потвърждение за регистрация, или провери папка СПАМ. Също така се увери, че имейл адресът, предоставен от теб при резервацията, е същият.
        • Бордните карти или потвърждението за регистрация трябва да бъдат принтирани или свалени на мобилно устройство и показани на летището заедно с документа за самоличност, използван за регистрацията за полета.

        Важно! Ако пътуването ти се състои от няколко полета, бордните карти или потвържденията ще са достъпни в Твоя профил в eSky поотделно. Освен това ще ги получиш в отделни имейли между 24 и 8 часа преди полетното разписание за всеки един полет.

      • Авиокомпанията се свърза с мен

        В този случай ще получиш всички подробности за онлайн регистрацията за полета от авиокомпанията. Чекирането трябва да извършиш в сайта на авиокомпанията, като използваш същия имейл адрес, с който е направена резервацията ти в eSky.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Допуснах грешка при въвеждането на данните при онлайн регистрацията

      Ако при въвеждането на данните във формуляра за регистрация или при онлайн регистрацията допуснеш грешка, ни уведоми възможно най-скоро чрез нашата контактна форма.

      Ще проверим какво се е случило и ще ти предложим алтернативни варианти за регистрация, за да гарантираме, че пътуването ти ще мине гладко.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Къде и как да въведа данните за онлайн регистрация за полета?

      Къде и как да предоставиш информацията зависи от това дали с теб се свързва директно авиокомпанията или eSky (повече за резервациите в eSky, обработвани от авиокомпаниите, научи тук). Ще разбереш това по текста в имейла от нас, в който ти изпращаме самолетния билет (тема на имейла „Вашият самолетен билет“). Ако пише: „Актуална информация за твоята резервация можеш да провериш тук“, то значи резервацията ти се обработва от eSky. Ако се обработва директно от авиокомпанията, ще видиш следния текст: „Актуална информация за полетното разписание ще намериш в сайта на авиокомпанията“.

      Запомни: някои нискотарифни авиокомпании, за разлика от редовните (като LOT или Lufthansa), нямат преки отношения с други партньори, напр. търсачки на полети или сайтове за продажба на туристически услуги като eSky, които да обслужват техните клиенти. Затова някои от клиентите, резервиращи билети на нискотарифни авиокомпании от eSky, се обслужват директно от авиокомпаниите.

      • С мен се свърза eSky или авиокомпанията, но имам закупена услуга за онлайн регистрация от eSky

        Линк към формуляра за онлайн регистрация за полета можеш да откриеш на две места:

        1. В раздел "Моите резервации" в Твоя профил в eSky. Ако нямаш акаунт, създай такъв и добави резервацията си. За да направиш това, влез в раздел „Добавяне на резервация“, след което въведи номера на твоята резервация в съответното поле и натисни “Добави”.
          Запомни: Добавянето на резервация в Твоя профил в eSky е възможно, само когато резервацията е направена със същия имейл адрес, който е използван за създаването на Твоя профил.
        2. В твоя билет под детайлите за полета.

        Ако не получим необходимата информация от теб до 7 дни преди полетното разписание, ще ти изпратим напомнящ имейл с линк към формуляра, в който трябва да попълниш данните.

      • Авиокомпанията се свърза с мен

        Ще получиш информация за онлайн регистрацията за полета директно от авиокомпанията на твоя имейл адрес. Следва да се регистрираш в сайта на авиокомпанията, като следваш инструкциите.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!

    Багаж

    • Как да закупя допълнителен багаж?

      В eSky можеш да закупиш регистриран багаж по време на резервацията на билета или след това, но не по-късно от 48 часа преди полетното разписание.

      За да закупиш допълнителен багаж, влез в раздел „Моите резервации“ в Твоя профил в eSky. Ако нямаш акаунт, създай такъв и добави резервацията си. В раздел „Добавяне на резервация“ въведи номера на резервацията си и накрая избери “добави”.

      Запомни: Добавянето на резервация в Твоя профил в eSky е възможно само за резервации, направени със същия имейл адрес, с който е създаден Твоят профил.

      От полза ще ти е да използваш мобилното приложение на eSky, с което имаш незабавен достъп до твоите резервации. Можеш да закупиш и допълнителни услуги, като например допълнителен багаж чрез контактната форма.

      Примерни условия:

      Ryanair (цена за полетна отсечка/ пътник):

      • 10 kg, 1 бр. чанта 55 x 40 x 20 cm – между 10 и 25 евро;
      • 20 kg, 1 бр. чанта 81 x 119 x 119 cm – между 25 и 40 евро;

      Wizz Air (цена за полетна отсечка/ пътник):

      • 10 kg, 1 бр. багаж – между 9 и 57 евро
      • 20 kg, 1 бр. багаж – между 15 и 83 евро
      • 32 kg, 1 бр. багаж – между 21 и 109 евро

      За информация относно други авиокомпании, кликни тук.

      * Цените се определят от авиокомпаниите и могат да варират. Посочените суми са ориентировъчни.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Регистриран и ръчен багаж – най-важната информация

      За да разбереш колко багаж имаш право да вземеш на борда и как да чекираш багажа си, виж нашата статия.

      Авиокомпаниите обикновено разделят багажа на три вида – лични вещи, ръчен багаж (кабинен) и регистриран багаж (чекиран, който се поставя в багажното отделение на самолета).

      • Личната вещ винаги е включена в цената на билета и можеш да я вземеш със себе си в самолета. Това може да е раница, дамска чанта или малка чанта, която се побира под седалката. Всяка авиокомпания има свои собствени ограничения за размера и теглото на личната вещ. От съображения за безопасност списъкът с предмети, които могат да се вземат на борда, е строго регламентиран.
      • Ръчният багаж може да се вземе на борда на самолета безплатно или срещу заплащане (в зависимост от тарифата и авиокомпанията) и да се постави в отделението за багаж на борда за времето на пътуването. От съображения за безопасност съдържанието на ръчния багаж е строго регламентирано (напр. колко течност може да се превозва и др.). Всяка авиокомпания има свои строги правила за размерите и теглото, затова се запознай с тях предварително.
      • Регистриран багаж е багаж, който е с по-голямо тегло и размери от ръчния багаж. При нискотарифните авиокомпании (като Ryanair, Wizz Air или easyJet) той винаги се заплаща, докато при редовните може да е включен в цената на билета. Според правилата в регистрирания багаж можеш да вземеш предмети, които не са позволени в ръчния багаж. Този вид багаж се препоръчва за по-дълги пътувания. Както и в други случаи, размерите и теглото на регистрирания багаж са строго фиксирани от авиокомпаниите. Регистрираният багаж трябва винаги да се чекира и предаде на съответната авиокомпания на летището, преди преминаването през проверката за сигурност.

      За да разбереш какъв багаж можеш да вземеш за пътуването си или да закупиш регистриран багаж, посети раздел „Моите резервации“ в Твоя профил в eSky. Ако все още нямаш акаунт, създай такъв и добави твоята резервация. За целта избери „Добавяне на резервация“, след което въведи номера на резервацията и натисни “добави”.

      Запомни: в Твоя профил можеш да добавяш само резервации, които са направени със същия имейл адрес, с който е създаден и Твоят профил.

      Препоръчваме ти да използваш мобилното приложение на eSky, с което имаш незабавен достъп до твоите резервации.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Багаж и приоритетен бординг

      Приоритетният бординг (приоритетното качване) ти позволява да си сред първите качили се на борда, като получаваш място в началото на опашката и си спестяваш дългото чакане.

      Като част от услугата за приоритетен бординг някои нискотарифни авиокомпании (напр. Ryanair и Wizz Air) ти позволяват да вземеш допълнителен ръчен багаж. Това обаче не е задължително, затова преди закупуване на услугата, винаги проверявай какво е включено в нея.

      Можеш да закупиш приоритетен бординг по време на резервацията на твоя билет или след това – през Твоя профил в eSky. Ако все още нямаш профил, създай такъв и добави твоята резервация. За целта избери „Добавяне на резервация“, след което въведи номера на резервацията и натисни “добави”.

      Важно: в Твоя профил можеш да добавяш само резервации, които са направени със същия имейл адрес, с който е създаден и Твоят профил.

      Препоръчваме ти да използваш мобилното приложение на eSky, с което имаш незабавен достъп до твоите резервации.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Какви са ограниченията за багажа?

      Всяка авиокомпания има свои ограничения за багажа. Това означава, че е най-добре да провериш колко багаж можеш да вземеш, още преди закупуването на билета.

      • Вече имаш билет, подготвяш се за пътуването и искаш да провериш колко багаж можеш да вземеш със себе си в самолета? За целта влез в раздел „Моите резервации“ в Твоя профил в eSky, където ще намериш цялата информация за допустимия багаж. Ако нямаш профил, създай такъв, след което избери „Добавяне на резервация“, въведи номера на резервацията и натисни “добави”.

        Важно: в Твоя профил можеш да добавяш само резервации, които са направени със същия имейл адрес, с който е създаден и Твоят профил.

        Препоръчваме ти да използваш мобилното приложение на eSky, с което имаш незабавен достъп до твоите резервации.

      • Планираш да резервираш самолетен билет? Информация за максималния брой багаж, тегло и размери можеш да намери във формата за резервация – още докато купуваш билета си. Информация ще откриеш и в нашата статия.
      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Какъв багаж е включен в резервацията ми?

      Подробности за закупения багаж можеш да намериш в раздела „Багаж“ в твоя електронен билет. Имай предвид, че посочените количества, размери и тегло са за всеки пътник поотелно. Можеш да намериш информация и в Твоя профил в eSky. След като влезеш в него, избери раздел „Моите резервации“, след което раздел „Пътници“. За всеки пътник е посочен допустимият багаж.

      Важно: Ако твоят багаж е поръчан след резервирането на билета, ще намериш актуална информация в Твоя профил в eSky. Ако нямаш профил, създай такъв, след което избери „Добавяне на резервация“, въведи номера на резервацията и натисни “добави”. За повече удобство ти препоръчваме да използваш мобилното приложение на eSky, с което имаш незабавен достъп до твоите резервации и до важна информация за пътуването ти.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!

    Моята резервация

    • Как да платя за резервацията?

      В резервационната форма можеш да избереш начина, по който да платиш. Обичайно методите на плащане, от които можеш да избираш, са: с дебитна или кредитна карта, както и чрез незабавно плащане (налично в някои случаи).

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Къде мога да намеря номера на резервацията в eSky?

      Десетцифрения номер на резервацията си в eSky ще намериш в твоя билет, който ти изпращаме в имейла с тема: „Вашият самолетен билет“. Ако не можеш да го намериш, провери в Твоя профил в eSky или виж в папка СПАМ. За всеки случай се увери, че имейл адресът, с който е направена резервацията, е правилен.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Искам да анулирам резервацията си. Как да го направя?

      За да разбереш дали можеш да анулираш билета си и да ти бъде възстановена сумата за него, използвай контактната форма, за да се свържеш с нас. Или виж какви са възможностите за анулация и връщане на сумата в Твоя профил в eSky.

      При повечето нискотарифни авиокомпании (вкл. Ryanair, Wizz Air, easyJet) сумата за закупен билет не се възстановява. Авиокомпаниите упоменават това в своите условия за резервация.

      Ако става въпрос за билет на редовна авиокомпания (напр. LOT, Lufthansa, Air France), възможността за възстановяване на сумата за билета е посочена в условията на тарифата.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Как мога да проверя статуса на моята резервация?

      Статуса на резервацията си можеш да провериш по един от следните два начина. Кой от тях да избереш, зависи от това дали с теб се свърза eSky или директно авиокомпанията (повече за обработваните от авиокомпаниите резервации в eSky научи тук). Ще намериш съответната информация в имейла, в който ти изпращаме твоя билет.

      Ако съдържа следния текст „Актуална информация за резервацията си ще откриеш тук“, значи резервацията ти се обработва от eSky. Ако за това се грижи директно авиокомпанията, съобщението ще гласи: „Актуална информация за полетното разписание ще откриеш в сайта на авиокомпанията“.

      Важно: Някои нискотарифни авиокомпании, за разлика от редовните (като LOT или Lufthansa), нямат преки отношения с други партньори, напр. търсачки за полети или сайтове за продажба на туристически услуги като eSky, които да обслужват техните клиенти. Заради това някои от клиентите, които резервират билети на нискотарифни авиокомпании от eSky, се обслужват директно от авиокомпаниите.

      • eSky се свърза с мен

        Актуалният статус на резервацията на самолетни билети и хотелско настаняване, както и на пакетите Полет+Хотел можеш да провериш в раздел „Моите резервации“ в Твоя профил в eSky. Ако нямаш акаунт, създай такъв и добави резервацията си. За целта влез в раздел „Добавяне на резервация“, въведи номера на резервацията в съответното поле и кликни върху „добави“.

        Важно: в Твоя профил можеш да добавяш само резервации, направени със същия имейл адрес, с който и Твоят профил.

        За максимално удобство инсталирай мобилното приложение на eSky. С него ще имаш незабавен достъп до Твоя профил и твоите резервации.

        В случай на промяна в полетното разписание или анулиране на полета ще ти изпратим информация на твоя имейл. Препоръчваме ти да провериш полетното разписание в Твоя профил в eSky 12 часа преди планирания час на излитане, както и да следиш всички съобщения, изпратени на имейл адреса, предоставен от теб по време на резервацията на билетите.

      • Авиокомпанията се свърза с мен

        Актуалния статус на резервацията си можеш да провери в сайта на авиокомпанията, като влезеш с данните, предоставени от авиокомпанията. В случай на промени в полетното разписание или анулация на полета, ще получиш информация за това директно от авиокомпанията на имейл адреса, с който е направена резервацията. Препоръчваме ти да провериш полетното разписание в сайта на авиокомпанията 12 часа преди планирания час на излитане, както и да следиш всички съобщения, изпратени на имейл адреса, с който е направена резервацията на билетите.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Как да управляваш резервацията си?

      Начинът, по който можеш да управляваш своята резервация, зависи от това дали се обработва от eSky или директно от авиокомпанията – ще намериш тази информация в имейла с твоя билет (повече за резервациите в eSky, обработвани от авиокомпаниите, научи тук).

      Ако съдържа следния текст "Актуална информация за резервацията си ще намериш тук", тогава резервация ти се обработва от eSky. Ако текстът гласи: „Посети сайта на авиокомпанията, за да намериш актуална информация за полета“, тогава твоята резервация се обработва директно от авиокомпанията.

      Важно: някои нискотарифни авиокомпании, за разлика от редовните (като LOT или Lufthansa), нямат преки отношения с други партньори, напр. търсачки за полети или сайтове за продажба на туристически услуги като eSky, които да обслужват техните клиенти. Заради това някои от клиентите, които резервират билети на нискотарифни авиокомпании в eSky, се обслужват директно от авиокомпаниите.

      • eSky се свърза с мен

        Резервацията си можеш да управляваш през Твоя профил в eSky. За да имаш достъп до профила си по всяко време и навсякъде, инсталирай мобилното приложение. Ето колко е удобно:

        • проверяваш номера на резервация и статуса ѝ,
        • променяш датите на пътуването си,
        • научаваш как да се регистрираш онлайн за полета,
        • закупуваш допълнителен багаж и приоритетен бординг,
        • проверяваш нужните документи за пътуването, както и актуалните правила за безопасност в дестинацията,
        • проверяваш изискванията за виза и закупуваш виза или ESTA,
        • резервираш настаняване с отстъпка, туристическа застраховка и кола под наем.

        Ако нямаш акаунт, създай такъв и добави резервацията си. За целта влез в раздел „Добавяне на резервация“, въведи номера на резервацията в съответното поле и накрая кликни върху „добави“.

        Важно: в Твоя профил можеш да добавяш само резервации, направени със същия имейл адрес, с който е създаден Твоят профил в eSky.

        Повече за предимствата на Твоя профил в eSky ще намериш в нашата статия.

      • Авиокомпанията се свърза с мен

        Управлението на резервациите, информацията за актуалното полетно разписание и детайлите за пътуването ти са достъпни в сайта на авиокомпанията. Очаквай от нея цялата информация относно опциите за управление на резервациите и предпочитания метод за контакт директно на имейл адреса, предоставен от теб при закупуване на билета.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Как да избера (платя) конкретно място в самолета?

      Ако искаш да резервираш конкретно място, напр. до прозорец, с повече място за краката или до твоите спътници, можеш да го направиш, докато резервираш своя билет в eSky (възможно е само за определени авиокомпании) или като използваш контактната форма. В този случай е важно да ни изпратиш заявката си поне 24 часа преди полетното разписание.

      Системите за резервации на авиокомпаниите разпределят местата в самолета произволно. Затова е добре да го имаш предвид, ако пътуваш с някой друг (единственото изключение е при пътуване на дете с настойник). За да избегнеш подобни неудобства, най-добре закупи избрани места в самолета.

      Резервациите на място се таксуват, а цената зависи от авиокомпанията и вида на желаното място. В отговор на твоето запитване ще ти изпратим информация за това дали избраните от теб места са свободни и на каква цена са.

      Цената на тази услуга варира от 5 EUR до 25 EUR на човек (за всяка полетна отсечка)*.

      Важно: Броят на наличните места в самолета се променя динамично и желаните места може да не са налични.

      * Цените се определят от авиокомпаниите и могат да варират (посочените тук са само ориентировъчни).

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Как да закупя приоритетен бординг?

      Приоритетно качване на борда можеш да закупиш, докато резервираш своя билет или след това – до 48 часа преди полетното разписание.

      За да направиш това, влез в Твоя профил в eSky, в раздел “Моите резервации”. Ако нямаш акаунт, създай такъв и добави резервацията си. За целта влез в раздел „Добавяне на резервация“, въведи номера на резервацията в съответното поле и накрая кликни върху „добави“.

      Важно: в Твоя профил можеш да добавяш само резервации, направени със същия имейл адрес, с който е създаден Твоят профил в eSky.

      За маскимално удобство инсталирай мобилното приложение на eSky и си гарантирай още по-лесен достъп до твоите резервации. Важно: услугата за приоритетен бординг е с ограничен лимит и към момента на твоята заявка може да не е налична.

      Примерни правила и условия за закупуване и използване на услугата за приоритетен бординг:

      • Ryanair (цена на полетна отсечка/пътник):

        качване на самолета в приоритетната опашка, 1 брой ръчен багаж с максимални размери 40 x 20 x 25 cm и 1 брой ръчен багаж с максимални размери 55 x 40 x 20 cm и тегло до 10 kg - от 6 EUR до 36 EUR*.

      • Wizz Air (цена на полетна отсечка/пътник):

        качване на самолета в приоритетната опашка, 1 брой ръчен багаж с максимални размери 40 × 30 × 20 cm и тегло до 10 kg, втори ръчен багаж с максимални размери 50 × 40 × 23 cm и тегло до 10 kg – от 5 EUR до 59 EUR*

      * Цените се определят от авиокомпаниите и могат да варират. Посочените суми са ориентировъчни.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Къде да намеря информация за промени в полетното разписание на авиокомпанията?
      • Ако резервацията ти се обработва от eSky, провери полетното разписание в Твоя профил в eSky 12 часа преди планирания час на излитане и следи съобщенията, получени на имейл адреса, предоставен от теб при резервацията на билетите. Ако часът на излитане се промени, ще получиш съобщение със заглавие "ВАЖНО! Промяна в полетното разписание, самолетен билет [номер на резервация]". Освен това очаквай да ти изпратим нов билет с новото полетно разписание и цялата нужна информация – на имейла, оставен от теб при резервацията.
        Информация за промяна в полетното разписание ще намериш и в Твоя профил в eSky в раздел “Моите резервации”. Ако нямаш профил, създай такъв и въведи резервацията си. За целта влез в раздел „Добавяне на резервация“, въведи номера на резервацията в съответното поле и накрая кликни върху „добави“.

        Важно: в Твоя профил можеш да добавяш само резервации, направени със същия имейл адрес, с който е създаден Твоят профил в eSky.

        За максимално удобство използвай мобилното приложение на eSky.

      • Ако резервацията ти се обработва от авиокомпанията

        В този случай информация за промени в полетното разписание ще получиш директно от авиокомпанията на имейл адреса, предоставен от теб при резервирането на билета. Актуалното полетно разписание можеш да провериш и в сайта на авиокомпанията. Препоръчваме ти да провериш актуалното разписание в сайта на авиокомпанията 12 часа преди полетното разписание, както и да следиш всички съобщения, които получаваш на имейл адреса, предоставен от теб при резервацията на билета.

      • Ако не знаеш кой обработва твоята резервация, провери имейла, в който ти изпратихме самолетния билет. Ако съдържа следното „Актуална информация за резервацията си провери тук“, то твоята резервация се обработва от eSky. Ако полученото съобщение съдържа следния текст: „Актуална информация за полета си ще намериш в сайта на авиокомпанията“, тогава резервацията ти се обработва директно от авиокомпанията.

      Повече информация за резервациите на самолетни билети ще намериш в нашата статия.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Не откривам потвърждението на резервацията. Как да проверя статуса ѝ?

      Ако имаш нужда от информация за статуса на твоята резервация, но не можеш да намериш потвърждението за нея, влез в раздел „Моите резервации“ в Твоя профил. Там ще откриеш цялата информация за твоето пътуване. Ако нямаш профил, създай такъв и въведи резервацията си. За целта влез в раздел „Добавяне на резервация“, въведи номера на резервацията в съответното поле и накрая кликни върху „добави“.

      Важно: в Твоя профил можеш да добавяш само резервации, направени със същия имейл адрес, с който е създаден Твоят профил в eSky.

      За максимално удобство използвай мобилното приложение на eSky.

      Имай предвид, че изпращаме потвърждение в имейла, който получаваш след резервацията на билета. Ако не намериш това съобщение във входящата си поща, провери папка СПАМ и се увери, че имейл адресът, посочен от теб при резервацията, е правилен. Друга възможност е да препратиш имейла с билета (съдържащ потвърждението на резервацията) чрез контактната форма в сайта ни.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Сумата на възстановената ми сума е по-малка от общата сума на резервацията. Защо?

      Размерът на възстановената сума зависи от услугите, закупени с билета и решението на авиокомпанията за размера на възстановените средства. Обикновено на възстановяване не подлежат таксата за обслужване и допълнителните услуги, закупени от eSky.

      В някои случаи авиокомпаниите възстановяват средства за анулирани резервации на няколко части, напр. за конкретни пътници, ако резервацията се състои от билети за по-голям брой хора или ако включва допълнителни услуги, предоставяни от авиокомпанията, напр. допълнителен багаж, избор на места и др.
      Научи повече за това какво включва възстановената сума.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!

    Промени в твоята резервация

    • Как да променя или коригирам имейл адреса, който предоставих при резервацията?

      Ако със сигурност смяташ, че въведеният от теб имейл адрес е грешен, напр. има правописна грешка, се свържи с нас по телефона, за да направим необходимите промени:

      Телефон: +48 32 728 30 00.
      Работно време:
      От понеделник до петък: 6:00 – 22:00
      Почивни и празнични дни: 9:00 – 17:00

      За подобни грешки можеш да съобщиш и чрез контактната форма.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Как да коригирам или променя данни за пътник?

      Ако искаш да промениш или коригираш данните за пътник, се свържи с нас чрез контактната форма.

      От голямо значение е дали искаш да промениш данните или просто леко да ги коригираш:

      Промяна на данните в билета, напр. прехвърляне на билета на друго лице, повечето авиокомпании не позволяват.

      Коригиране на неправилни данни, напр. грешки при въвеждане на собствено и фамилно име, обикновено е възможно, но до каква степен (колко символа) и каква е цената зависи от авиокомпанията.

      За всяка неточна информация в билета, като например:

      • грешка в името или фамилията,
      • сгрешена дата на раждане,
      • неправилно обръщение към пътника (Г-н/Г-жа),
      • некоректен тип пътник (възрастен/дете),

      следва да ни информираш веднага. Ще проверим възможностите за коригиране на въпросните грешки, ще предоставим информация за възможните разходи и ще се свържем с авиокомпанията по този въпрос.

      Важно: когато попълваш данни, винаги се води от изписването в документа за самоличност, с който ще пътуваш (данните следва да са изписани еднакво).

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Как да сменя датата на полета?

      Възможността да смениш датата на полета зависи от авиокомпанията и обикновено е обвързана с допълнителни такси.

      • Резервацията ти се обработва директно от авиокомпанията

        За да разбереш дали можеш да промениш датата на полета си, се свържи директно с авиокомпанията. Те ще могат да ти кажат и цената за такава промяна.
        Повече за обработването на резервации в eSky от авиокомпании виж в нашата статия.

      • Резервацията ми се обработва от eSky

        Ще проучим дали е възможна смяна и колко ще струва. Как да ни уведомиш, че искаш да смениш датата? Ето няколко възможни начина:

        1. Като използваш Твоя профил в eSky. Просто отиди на данните за твоята резервация и избери опцията „Заяви промяна или връщане на билета“. Ако нямаш профил, създай такъв и въведи резервацията си. За целта влез в раздел „Добавяне на резервация“, въведи номера на резервацията в съответното поле и накрая кликни върху „добави“.

          Важно: в Твоя профил можеш да добавяш само резервации, направени със същия имейл адрес, с който е създаден твоя профил в eSky.

          За максимално удобство използвай мобилното приложение на eSky.

        2. Чрез контактната форма
        3. Като ни се обадиш на +48 32 728 30 00.

        След това ще се свържем с авиокомпанията и ще те информираме дали промяната е възможна, колко ще струва и какво ще е нужно, за да се направи.

        Имай предвид, че някои нискотарифни авиокомпании ще ти позволят да смениш датата на полета си, но ще трябва да заплатиш за това (до 185 EUR, в зависимост от авиокомпанията), докато някои редовни превозвачи го позволяват само като част от по-скъпите си тарифи. Таксата за промяна се начислява на човек и на полет, включен в резервацията. Ако цената на новите билети е по-висока, ще трябва да доплатиш разликата. Ако е по-ниска, разликата няма да ти бъде възстановена.

        В някои случаи начисляваме такса за обслужване от 20 EUR (на пътник), която е включена в крайната цена на промяната. Ще те информираме за това, преди да вземеш окончателно решение.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!

    Фактура

    • Получаване на фактура

      За да получиш фактура за резервацията си в eSky, избери опцията „Искам да получа фактура с ДДС“, когато резервираш полет или настаняване. Това е единственият начин да поискаш фактура за закупени от нас услуги.
      Ние ще изпратим фактурата на посочения имейл адрес. Ако все още нямаш получена фактура, свържи се с нас чрез контактната форма.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Как да проверя статуса на плащането?

      Ако не знаеш дали плащането е успешно или чакаш да бъде финализирано, можеш да провериш статуса лесно и бързо в раздел "Моите резервации" в Твоя профил в eSky. Ако нямаш профил, създай такъв и въведи резервацията си. За целта влез в раздел „Добавяне на резервация“, въведи номера на резервацията в съответното поле и накрая кликни върху „добави“.

      Важно: в Твоя профил можеш да добавяш само резервации, направени със същия имейл адрес, с който е създаден Твоят профил в eSky.

      За максимално удобство използвай мобилното приложение на eSky.

      Ако предпочиташ, можеш да попиташ за статуса на твоята резервация чрез контактната форма или като ни се обадиш на: +48 32 728 30 00.
      Работно време:
      От понеделник до петък: 6:00 – 22:00
      Почивни дни и празници: 9:00 – 17:00

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Как да променя данни във фактурата?

      Можеш да промениш данните на купувача (не на пътника!) до 30 дни след закупуване на билет или резервация за настаняване, но не във всички случаи. Можеш да правиш следните промени в данните:

      • от едно физическо лице на друго физическо лице,
      • от физическо лице към юридическо.

      Не е възможно да променяш данните на едно юридическо лице с друго юридическо лице, както и от юридическо лице към физическо.

      Ако искаш да промениш данните за купувача на самолетния билет във фактурата, се свържи с нас чрез формата за контакт.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Ще получа ли фактура за застраховката?

      Застрахователната полица сама по себе си е финансов документ, подобен на фактурата, затова не издаваме фактура за застраховката. Застрахователната полица заедно с билета си ще намериш в имейла със заглавие „Вашият самолетен билет“. Ако не го откриваш, провери в Твоя профил в eSky или в папка СПАМ (увери се, че имейл адресът съвпада с този, използван при резервацията).

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!

    Почивки и city break (Полет+Хотел)

    • Трансферите включени ли са в цената на почивките и city break пътуванията?

      В цената на city break и почивките се включват само полетите и хотелът. Тъй като предпочитаният метод за трансфер е различен за всеки пътешественик, не включваме автоматично такъв в пакетите. Можеш да избереш трансфера, който желаеш, и да го добавиш към резервацията си, преди да завършиш поръчката. Можеш да закупиш трансфер и след резервацията от раздел Трансфери в сайта ни.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Как да достъпя резервацията си в Ryanair?

      За достъп и управление на твоята резервация в Ryanair, посети сайта на авиокомпанията.

      Важно: моля да ни уведомиш за всякакви промени или отменени полети, за да можем да актуализираме информацията за пътуването ти.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Какво мога да направя, ако полетът ми е с променено полетно разписание или е отменен?

      Ако авиокомпанията промени полетното разписание или отмени полета ти, ще те информираме възможно най-скоро.

      Важно: в случаите, в които получаваш информация за промяна на полетното разписание или отмяна на полета директно от авиокомпанията, е важно да ни уведомиш своевременно, за да можем да актуализираме информацията за пътуването ти.

      Дребни промени, като лека промяна в часа на заминаване, попадат в приетите от теб условия на резервацията.

      Ако промяната на полетното разписание е значително или полетът ти е отменен, ще се опитаме да намерим алтернативен полет. Ако не се съгласиш с промяната или ако няма алтернатива, ще ти възстановим пълната сума на резервацията.

      За повече информация и за да знаеш какво да направиш след това, влез в Твоя профил в eSky, в раздел „Моите резервации“. За да имаш възможно най-бърз достъп към профила си, препоръчваме да използваш приложението на eSky.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Какво трябва да нося при настаняване в хотела?

      Увери се, че при настаняването си в хотела носиш паспорта и документите за пътуване, които сме изпратили в имейла за потвърждение. Персоналът на хотела може да поиска номера на резервацията, който ще откриеш в същите документи

      Също така е добра идея да имаш кредитна или дебитна карта със себе си, в случай че хотелът я изисква като гаранция при допълнителни разходи от страна на гостите. Провери предварително дали носиш всички нужни документи, за да се настаниш в хотела бързо и безпроблемно!

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Какво включват различните варианти за изхранване?

      All-inclusive: включени са всички ястия (закуска, обяд, вечеря и леки закуски) и напитки (безалкохолни напитки, кафе, чай и понякога местни или вносни спиртни напитки). Какво конкретно е включено зависи от хотела и е добре да провериш преди резервация.

      Пълен пансион (full board): закуска, обяд и вечеря, но не включва напитки и леки закуски.

      Полупансион (half board): две хранения на ден – обикновено закуска и вечеря. В някои хотели можеш да избереш закуска и обяд, за да вечеряш в ресторант навън.

      Нощувка със закуска (Bed & breakfast): идеален вариант за city break, така че да можеш през останалото време да опознаваш местната кухня.

      Самостоятелно приготвяне на храна: този вариант не включва изхранване, като често местата за настаняване разполагат с кухня или кухненски бокс, където да приготвиш храната си. Това е чудесен вариант, ако искаш да хапваш бюджетно или по определен режим.

      Само стая: вариант, в който не се предлага изхранване и няма оборудване за готвене. Все пак можеш да използваш удобствата на място в хотела, като ресторанти, барове или кафенета, но срещу допълнително заплащане.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • В хотела дължа ли допълнителни такси или данъци?

      Това зависи от държавата, до която пътуваш. Винаги е добра идея да провериш точната информация в местните туристически офиси или да попиташ директно в хотела, преди да пътуваш, за да избегнеш изненади и да знаеш дали и колко точно дължиш на място.

      В Европа много популярни градове и курорти имат туристически такси, които се заплащат при настаняване.

      В Рим и Венеция например се заплащат туристически такси, които обикновено варират от 1 € до 5 € на вечер, в зависимост от стандарта и местоположението на хотела. На Балеарските острови (Майорка, Ибиса) и Каталуния (Барселона) таксите варират от 0,50 € до 4 € на вечер. В Гърция туристическата такса е от 0,50 € до 4 € на вечер в зависимост от хотела, а в португалските градове Лисабон и Порто - около 2 € на вечер.

      Подобни такси можеш да срещнеш в САЩ и Карибите. В Ню Йорк например се начислява ДДС и „такса престой“, която може да бъде няколко долара на вечер. В Карибите често има „курортни такси“, които могат да варират от няколко долара до десетки долари на ден, в зависимост от хотела и предлаганите удобства. В Мексико можеш да срещнеш такса при напускане. Тя се заплаща на летището преди връщане наобратно и е около 18-29 щатски долара.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Как мога да променя или анулирам трансфера си?

      Ще ти съдействаме при нужда. Просто ни уведоми възможно най-скоро, като се обадиш на номера в документите за пътуване, изпратени от нас в имейла за потвърждение на резервацията.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Какво трябва да направя, ако полетът ми закъснява, а вече имам резервиран трансфер?

      В този случай се свържи с компанията, изпълняваща трансфера възможно най-скоро. Нужните данни за контакт ще откриеш в документите за пътуване, поместени в имейла за потвърждение на резервацията. Компанията ще ти помогне за коригирането на трансфера спрямо новия час на пристигане.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Какво ще стане, ако пристигна в хотела извън стандартните часове за настаняване?

      Препоръчваме да провериш работното време на рецепцията предварително и да се свържеш директно с хотела. Много хотели разполагат с удобства за гостите, пристигащи в необичайно време – това може да са сейфове с ключове с код за достъп или нощен портиер, който да те настани. В някои хотели може да получиш специални инструкции за късно настаняване, гарантирайки, че лесно ще можеш да влезеш в стаята си независимо от часа на пристигане. За индивидуалните процедури можеш да се информираш, като се свържеш директно с хотела.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Нужна ли ми е туристическа застраховка?

      Определено е полезно да добавиш туристическа застраховка към своята резервация. Тя ти гарантира, че ще получиш съдействие при възникване на спешен случай и може да включва покритие на медицински разходи до 6 милиона EUR, спешна помощ при събития като обостряне на хронични заболявания, медицински транспорт или транспорт до страната на пребиваване. Можеш също така да закупиш застрахователен пакет, който включва защита на багажа и отговорност към трети страни. Туристическата застраховка и разумен инструмент, с който ще си спестиш много стрес и ще те защити от неочаквани разходи в случай на инцидент или непредвидена ситуация.

      Важно: имай предвид, че можеш да избереш туристическа застраховка по време на резервацията. Веднъж щом я завършиш, не е възможно да закупиш застраховка отделно.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Гарантирано ли е, че ще получа същия тип легло, избран при резервацията?

      Обикновено да, но понякога може да има ситуации, при които хотелът ще те настани в различен тип стая. Ако ти е важно да се настаниш в абсолютно същата стая и/или легло, се свържи с хотела преди пристигане. Телефонния номер на хотела ще намериш директно в сайта на хотела и в информацията за хотела в документите за пътуване, получени в имейла за потвърждение на резервацията.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Как да намеря трансфера на летището на пристигане?

      Подробности за това къде да откриеш своя трансфер ще откриеш в документите за пътуване, изпратени в имейла за потвърждение на резервацията. Ако имаш някакви въпроси при пристигането си, служителите на летището ще те информират къде да отидеш.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Кой вариант за трансфер да избера?

      Имаш няколко варианта за трансфер, от които да избираш по време на резервацията си. Частните трансфери са бърз и удобен вариант, при който шофьорът ще те закара директно до дестинацията без никакви спирки. Това е чудесен избор, ако искаш да спестиш време и да имаш максимален комфорт.

      Ако избереш споделен трансфер, шофьорът ще спре на определени точки, за да вземе или остави други пътници. Това отнема малко повече време, но е по-икономичен вариант. Изборът зависи изцяло от твоите предпочитания и нужди.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Гарантирана ли е цената за резервация на Ryanair, преди да платя и получа потвърждение?

      Не, цената на резервацията на Ryanair не е гарантирана, докато плащането не бъде извършено и не получиш потвърждение. За да си гарантираш, че цената няма да се промени, най-добре завърши резервацията си възможно най-скоро.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Кога и как ще получа парите си обратно за анулиран пакет Полет+Хотел?

      Съгласно Закона за туризма възстановяване на средства може да отнеме до 14 дни. То ще бъде извършено по същия метод, използван от клиента за плащането. След като заявиш възстановяването на сумата, ще ти изпратим имейл с всички подробности.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!

    Форма за контакт

    Свържи се с нас възможно най-скоро! Избери категория и тема и въведи нужната информация.

    Работно време:

    понеделник–петък: 08:00 - 20:00

    Ще отговорим възможно най-скоро

    С какво можем да сме полезни?

    Имате спешен въпрос? По-добре ни се обадете.