Меню

Важна информация

Ние ще съдействаме за твоето приятно пътуване

Провери статуса на резервацията и детайлите по нея

Препращане на имейла за потвърждение на резервацията
Провери статуса на резервацията и детайлите по нея

Можеш да провериш статуса на резервацията си в потребителския профил. За целта се впиши или се регистрирай с имейла, използван по време на резервацията. След което отиди в секция "Моите резервации".

Влез в потребителския профил
Провери статуса на резервацията без да се вписваш

Често задавани въпроси

Полезна информация (COVID-19):

  • Полетът ми беше отменен. Как се процедира при такава ситуация в eSky?

    Ако авиокомпанията е отменила твоя полет, ние ще те уведомим и ще те информираме за състоянието на твоя случай. Как изглежда този процес?

    1. Авиокомпанията потвърждава отмяната на твоя полет.
    2. Ние те информираме за анулацията и за това, че сме стартирали процес на проверка на наличните възможности за възстановяване.
    3. Свързваме се с авиокомпанията за информация относно наличните възможности за възстановяване.
    4. След като получим информацията, те информираме за наличните опции за възстановяване: възстановяване по сметка, ваучер или бонус точки. Различните варианти зависят изцяло от авиокомпанията.
    5. Избираш опцията за възстановяване, която е най-добра за теб.
    6. В случай на промени в статуса или удължаване на периода на изчакване, ние ще ти изпратим имейл със съответната информация.

    Ако резервацията ти се състои от няколко билета, ще получиш информация за наличните опции за възстановяване в единични или отделни съобщения.

    Помни! Възстановяването на неизползван билет включва разходите за билета и летищните такси. Други продукти или услуги на eSky, закупени с билета, могат и да не бъдат възстановени.

    С оглед настоящата ситуация, времето за отговор от страна на авиокомпанията може да е по-дълго от обикновено и не зависи от нас.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Искам да променя или отменя полета си

    Промяна на дата или отмяна на полета поради пандемията COVID-19 е възможна, но зависи от това дали полетът вече е бил отменен (или отложен от авиокомпанията).
    Провери какво можеш да направиш в твоята ситуация.

    • Авиокомпанията отмени полета ми или промени разписанието.
      След като авиокомпанията потвърди анулирането или промяна в разписанието, ще получиш известие по имейл от нас с допълнителни инструкции. Възможните опции за възстановяване или промени в датите на полета зависят изцяло от авиокомпанията.
    • Полетът е без промяна в разписанието.
      Възможността за възстановяване на сумата или промяна на твоя билет зависи изцяло от авиокомпанията и условията на закупената тарифа. Повечето авиокомпании позволяват промяна на датите срещу допълнителна такса (в случай на по-високи тарифи, тези промени могат да бъдат безплатни).
      Внимание! Авиокомпаниите обикновено не възстановяват разликата в цената, ако цената на билета след промяната е по-ниска от първоначалната.
      В случай, че искаш да отмениш полета си, повечето авиолинии няма да позволят възстановяване на сумата, ако анулирането е само решение на пътника. Прочети повече >>

    Затова те молим да изчакаш окончателното решение за отмяна или промяна в полетното разписание.
    В настоящата ситуация информацията от авиокомпаниите относно промени в разписанието или анулиране се изпраща около седмица по-рано

    Помни! Заради пандемията COVID-19, времето за изчакване за контакт е значително удължено и на първо място ние обработваме възстановяванията на суми за анулирани полети. Моля, свържи се с нас, ако пътуването ти е след 2 или повече седмици.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Колко време трябва да чакам възстановяването на сумата за анулиран полет?

    В случай, че получим информация от авиокомпанията за анулиране на полета, ще разгледаме случая възможно най-скоро, за да получим възстановяване на сумата за билета от твое име. Помни! Времето за отговор от повечето авиокомпании е значително удължено поради големия брой заявления, свързани с пандемията COVID-19.

    Процесът по възстановяване може да отнеме до няколко месеца от момента, в който авиокомпанията е получила нашето заявление за възстановяване. Някои авиокомпании обявиха, че ще започнат процеса на възстановяване след официалното съобщение, че пандемията COVID-19 е приключила.

    В същото време авиокомпаниите позволяват получаване на възстановяването под различна форма: ваучер или бонус точки. Процесът по възстановяване на сумата е по-бърз, ако избереш алтернативни опции, но все пак може да отнеме повече време от обикновено.

    Ако избереш някоя от наличните опции за възстановяване, ние ще те информираме за напредъка на процеса.

    Не забравяй! Различните опции за възстановяване зависят от авиокомпанията, чийто билет имаш.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Какво и под каква форма мога да получа като възстановяване на отменения ми полет?

    Възстановяването на суми по отменен полет обикновено покрива само цената на самолетния билет. Някои авиокомпании възстановяват също и допълнителни услуги, закупени директно от авиокомпанията.

    Формата на възстановяване (възстановяване по банковата сметка или карта, ваучер или бонус точки, които да използваш при закупуване на друг билет) зависи изцяло от решението на авиокомпанията. Заради кризата с COVID-19 повечето авиолинии заявяват, че изборът на традиционно възстановяване по сметката може да е обвързано с дълго време на изчакване или да бъде възможно едва след официалното съобщение за края на пандемията. Затова обикновено авиокомпаниите предлагат много по-бързо възстановяване под формата на ваучери или точки.

    Помни! Възстановяването покрива само анулираните полети от твоята резервация. Авиокомпаниите не възстановяват суми за осъществени полети, според разписанието на авиокомпанията.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Кога и как да получа възстановяване на сума за анулиран Полет+Хотел пакет?

    В случай, че твоите Полет+Хотел са били отменени поради обявеното извънредно положение ти предлагаме ваучер за заплатената сума. Ако не приемеш ваучера и при липса на друго споразумение за туристически пакет – заместител между нас, в рамките на  12 месеца, считано от датата на отмяната на извънредното положение, ще ти възстановим заплатените суми.( чл. 25 от ЗАКОНа за мерките и действията по време на извънредното положение, обявено с решение на Народното събрание от 13 март 2020 г. и за преодоляване на последиците).

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Какво е eSky Wallet и какви са предимствата му?

    eSky Wallet e дигитален портфейл, с който получаваш сумата за неизползвания си билет по-бързо и имаш допълнителни ползи. Към момента можеш да използваш eSky Wallet, след като си получил имейл от нас с опциите за възстановяване на сума.

    Научи повече за eSky Wallet - тук.

     
    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Информация за притежателите на самолетни билети на авиокомпании от Lufthansa Group – гъвкава промяна и 50 евро бонус

    Ако имате самолетни билети на някоя от авиокомпаниите от Lufthansa Group:

    • Lufthansa,
    • Air Dolomiti,
    • Austrian Airlines,
    • Brussels Airlines,
    • Swiss,

    и са закупени не по-късно от 19.04.2020 г., то вижте подробната информация относно новите възможности за гъвкави промени в датите или дестинацията на пътуване и получаването на 50 евро бонус - тук.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Ограничения за пътуващите. Мога ли да пътувам?

    Заради пандемията COVID-19 много страни ограничиха възможността за свободно придвижване, преминаване на границите и влизане на чужди граждани.

    Тъй като въведените ограничения и правила относно пътуването се променят непрекъснато и понякога могат да са неясни, подготвихме специална статия с информация за ограниченията, която редовно се актуализира. Провери най-новата информация за възможността за преминаване на границите и пътуване из различни страни - тук.

    Помни! Преди да се предприемеш пътуване, прочети официалните съобщения на властите на страната, която ще посетиш.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Как мога да се свържа с eSky?

    В момента можеш да се свържеш с нас само чрез формата за контакт.

    Поради големия брой запитвания взехме решение временно да ограничим възможността за връзка с нас по телефона.

    По този начин ще ускорим обработката на запитванията и най-вече на заявките, свързани с анулации, което е наш приоритет в настоящата ситуация.

    Помни! Ако пътуването ти е след 2 или повече седмици, молим да изчакаш преди да ни потърсиш за информация.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!

Моята резервация

  • Къде ми е самолетният билет?

    След завършване на резервацията и отразяване на плащането, ще получиш имейл за потвърждение. Този имейл представлява твоят електронен самолетен билет (не очаквай да откриеш прикачен файл).

    Актуалният статус на резервацията можеш да провериш в потребителския си профил в eSky в “Моите резервации” или на този линк (необходимо е да въведеш номера на резервацията и имейла, използван за нея).

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Къде ми е бордната карта?

    Ще получиш бордната си карта на имейла, оставен при резервацията, между 48 и 8 часа преди полетното разписание. Ако пътуването ти се състои от няколко полета, ще ти изпратим бордните карти в отделни имейли – между 48 и 8 часа преди всеки отделен полет.

    Ако полетът ти предстои след по-малко от 8 часа и нямаш имейл с бордната карти, провери папка СПАМ и се увери, че имейлът, оставен по време на резервацията, е същият. Възможно е бордните карти да са изпратени на друг твой имейл.

    При полети, изискващи предоставянето на допълнителна информация в регистрационна форма, бордните карти се изпращат само ако е попълнена цялата необходима информация. Ако резервацията ти включва други пътници, се увери, че са предоставени всичките необходими данни за тях.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Как да добавя допълнителен багаж?

    Регистриран багаж може да бъде добавен по време на самата резервация или след това, но не по-късно от 48 часа преди полетното разписание.

    Имай предвид, че според условията на някои авиокомпании, добавянето на регистриран багаж е възможно само на летището.

    Примерни условия:

    Ryanair (цена за полетна отсечка/ пътник):

    • 10 kg, 1 бр. чанта 55 x 40 x 20 cm – между 10 и 25 евро;
    • 20 kg, 1 бр. чанта 81 x 119 x 119 cm – между 25 и 40 евро;

    Wizz Air (цена за полетна отсечка/ пътник):

    • 10 kg, 1 бр. багаж – между 9 и 57 евро
    • 20 kg, 1 бр. багаж – между 15 и 83 евро
    • 32 kg, 1 бр. багаж – между 21 и 109 евро

    Други авиокомпании – [виж тук]

    *Цените зависят от авиокомпаниите и могат да се променят. Посочените цени са само ориентировъчни. Имай предвид, че към тях не е включена такса на eSky.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Как да добавя приоритетен бординг?

    Услугата приоритетен бординг може да бъде добавена по време на резервацията или след това, но не по-късно от 48 часа преди полетното разписание. Услугата приоритетен бординг е с ограничен лимит и може да не се предлага към момента на заявката.

    Примерни условия:

    Ryanair (цена за полетна отсечка/ пътник)

    • приоритетен бординг с лична чанта не по-голяма от 40 x 20 x 25 cm и с ръчен багаж с размери до 55 x 40 x 20 cm и с максимално тегло до 10 кг – между 6 и 12 евро;

    Wizz Air (цена за полетна отсечка/ пътник):

    • приоритетен бординг с една ръчна чанта не по-голяма от 40 x 30 x 20 cm и с тегло до 10 кг, втори ръчен багаж до 50 x 40 x 23 cm и тегло до 10 кг – между 5 и 32 евро

    *Цените зависят от авиокомпаниите и могат да се променят. Посочените цени са само ориентировъчни. Имай предвид, че към тях не е включена такса на eSky.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Как мога да добавя избор на място?

    Обикновено местата в самолета се разпределят на случаен принцип. В случай че пътуваш с няколко човека, е възможно да не седите един до друг (изключение от правилото е, когато дете пътува с придружител). За да избегнеш подобно неудобство, добави избор на място.

    Услугата може да бъде добавена по време на резервацията (опцията е достъпна само за избрани авиокомпании) или като се свържеш с нас (виж линка по-долу). Имай предвид, че цените зависят от авиокомпаниите и могат да се променят.

    Изборът на място изисква допълнително заплащане, като цената на услугата зависи от авиокомпанията и типа избрано място. В отговор на твоето запитване, консултантите ни ще изпратят информация за налични места и цени.

    Имай предвид, че броят свободни места в самолета се променя много бързо и избраните от теб места може да са вече заети.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Искам да анулирам резервацията си. Как мога да го направя?

    При повечето нискотарифни авиокомпании (вкл. Ryanair, Wizz Air, easyJet, Laudamotion) анулацията на самолетния билет е невъзможна и сумата не се възстановява. Тези подробности са посочени в условията по време на самата резервация.

    При редовните авиокомпании (като LOT, Lufthansa, Air France), възможността за анулация и възстановяване на сумата за самолетен билет е упомената в условията на самата тарифа.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Имам нужда от специализирана помощ на летището. Какво да направя?

    В случай че имаш нужда от специализирана помощ на летището, е нужно да я заявиш веднага след резервацията на самолетния билет. Периодът, в който е нужно да информираш авиокомпанията или летището, зависи от политиката на съответната институция.

    Услугата специализирана помощ е безплатна и от нея могат да се възползват хора с ограничена мобилност и специални потребности.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Информация относно промяната в полетното разписание от страна на авиокомпанията

    При промяна в полетното разписание на авиокомпанията, с която пътуваш, ще те информираме на имейла, оставен по време на резервацията. На него очаквай и новия самолетен билет с промененото полетно разписание.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!

Онлайн регистрация и издаване на бордни карти

  • Грешка по време на онлайн регистрацията

    При грешка по време на въвеждането на данните ти или тези на пътниците в регистрационната форма – незабавно ни уведоми!

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!

Промени в резервацията

  • Как да направя промяна в датите на полета?

    Възможността за промяна в датите на полета зависи от съответната авиокомпания. Някои от нискотарифните авиокомпании позволяват смяна на датите срещу допълнително заплащане (в зависимост от авиокомпанията тя може да стигне до 180 EUR), докато редовните авиокомпании предоставят услугата само за определени тарифи.

    Таксата за промяна на датите се таксува за всеки пътник и за всяка полетна отсечка поотделно. В допълнение към сумата може да бъде добавена разликата между оригиналния и новия билет. Авиокомпаниите не възстановяват разликата в сумата, ако цената на новия билет е по-ниска от тази на оригиналния.

    Таксата за промяна на издаден билет на eSky е 14 евро. Заплаща се за всеки пътник, за който се правят промени и е включена в крайната цена за промяна.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Сгрешени данни за пътниците в резервацията. Какво да направя?

    При повечето авиокомпании промяната на данните в резервацията не е разрешена. Промени по вече издаден самолетен билет могат да бъдат правени в зависимост от условията на конкретната авиокомпания и срещу допълнителна такса. Необходимо е да ни информираш незабавно за сгрешена информация като например:

    • грешно изписване на имената;
    • грешно въведена дата на раждане;
    • грешка в избрания тип пътник (възрастен/ дете).

    Консултантите ни ще проверят възможността за коригиране на данните, ще те информират за възможните цена за промяна и ще се свържат с авиокомпанията, за да се отразят съответните корекции в системата.

    Имай предвид, че имената в самолетния билет и бордните карти трябва да бъдат изписани на латиница, както по документа за самоличност.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!

Фактура

  • Как да променя данните на платеца във фактурата?

    Промяна в данните на платеца (не на пътника) е възможна до 30 дни след резервацията на самолетния билет. eSky позволява следните промени:

    • смяна от едно физическо лице към друго физическо лице;
    • смяна от физическо лице към юридическо.
    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Защо нямам фактура за самолетния билет и/или за застраховката?

    Съгласно член 113 т.4 от Закона за ДДС фирма Е-СКАЙ ООД издава протокол за закупен самолетен билет, който е данъчно-валиден документ, и фактура за Такса обслужване.

    По отношение на застраховката, съгласно българското законодателство, за нея не се издава счетоводен документ, тъй като тя самата представлява такъв.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!

Форма за контакт

Предвид ситуацията с коронавируса, моля да се свързвате с нас само чрез формата за контакт по-долу. Благодарим ви!

Работно време:

понеделник–петък: 8:00 - 20:00 ,
събота: 10:00 - 18:00 ,
неделя: 10:00 - 18:00

Ще отговорим възможно най-скоро

С какво можем да сме полезни?

Имате спешен въпрос? По-добре ни се обадете.