Меню

Защо авиокомпания би се свързала с мен във връзка с резервация от eSky?

Защо авиокомпания би се свързала с мен във връзка с резервация от eSky?

Имате закупен самолетен билет от eSky и получавате имейли от авиокомпанията относно резервацията Ви? Това може да се случи, ако сте закупили самолетен билет на нискотарифна авиокомпания (например Ryanair или Wizz Air) от eSky. В този случай услугата за резервацията се предоставя директно от авиокомпанията. Разберете кога може да се случи това и какво да правите в такава ситуация. 

Получавам имейли от авиокомпанията. Защо?

Нискотарифните авиокомпании (като Ryanair или Wizz Air) са известни с ниските си цени на самолетни билети и обширните си мрежи от маршрути. Поради това пътниците често използват услугите на тези превозвачи. Ниските цени на билетите се дължат на много фактори, като например използването на отдалечени летища или минималния набор от услуги, които се предлагат в цената на билета (като например без чекиран багаж или дори с ограничение на размера на ръчния багаж). Освен това, за разлика от редовните авиокомпании (като Bulgaria Air или Lufthansa), нискотарифните авиокомпании не поддържат пряк контакт с други партньори – търсачки за полети или уеб сайтове за продажба на туристически услуги, по отношение на обслужването на своите потребители. Ето защо хората, които резервират нискотарифни билети от eSky, се обслужват директно от превозвачите.

В какъв случай мога да получа имейл от авиокомпания?

Ако сте закупили самолетен билет от нискотарифна авиокомпания, то в такъв случай е възможно да получавате имейли директно от превозвача. 

След като заплатите резервацията си в eSky, ще получите билет от нас, в който ще намерите необходимата информация за това дали и до каква степен резервацията Ви се обслужва от авиокомпанията или от eSky. Много е важно да не забравяте да следите имейлите си. Ако в пощенската Ви кутия има имейли от авиокомпания във връзка с резервацията Ви чрез eSky, прочетете внимателно съдържащата се в тях информация.

Авиокомпаниите могат да Ви информират директно за:

  • онлайн чек-ин
  • промяна в полетното разписание
  • правила за пътуване (ако е необходимо да попълните допълнителни документи)
  • други релевантни препоръки или събития

Внимание! Когато пътувате с нискотарифни авиокомпании, в някои случаи (например когато пътуването се състои от няколко полета с различни авиокомпании) резервацията се обработва изцяло от eSky и няма да получавате имейли от авиокомпаниите.

Какво трябва да направя, когато получа имейл от авиокомпанията относно резервацията?

Повечето резервации на самолетни билети на нискотарифни авиокомпании в eSky се обработват директно от авиокомпанията. Ние ще Ви информираме кой и в каква степен обработва Вашата резервация в имейла с билета, озаглавен "Вашият електронен билет".

Пълното обработване на резервацията Ви от страна на авиокомпанията означава, че трябва да следвате всички стъпки, съдържащи се в имейлите, получени от авиокомпанията. Например: за да се регистрирате и да получите цялата необходима информация за полета си, моля, свържете се директно с авиокомпанията. Не забравяйте, че информация за актуалното разписание на полетите може да се провери и на уеб сайта на авиокомпанията!

Ако обаче искате да добавите допълнителни услуги към резервацията си или да промените датата на полета, можете да се свържете с eSky.

Съветите в този раздел от сайта са само информационни, с цел да бъдат полезни за потребителите, и не са основание за каквато и да било отговорност на eSky.bg.

Откри ли необходимата информация? Да | Не
Смятам, че информацията е:
Благодарим за обратната връзка!