Често задавани въпроси

И техните отговори...

Популярни статии

Какви допълнителни услуги предлага хотелът

Какви допълнителни услуги предлага хотелът

Много хотели предлагат допълнителни услуги като събуждане по телефона, пране, поръчка на такси, продажба на билети за културни мероприятия,..

Как да използвам кода си за отстъпка

Как да използвам кода си за отстъпка

Всеки клиент на eSky, резервирал самолетен билет онлайн получава код за -7% отстъпка за хотелско настаняване (Можете да се запознаете с..

Списък на всички статии

Какви документи са ви необходими

Какви документи са ви необходими

При настаняване в хотела е необходимо да представите Вашия хотелски ваучер, който ще получите на електронната си поща след плащане на..

Как да сте сигурни, че резервацията ви е успешна

Как да сте сигурни, че резервацията ви е успешна

Потвърждение за направената от Вас резервация е автоматично генерирания номер в края на резервационния процес. Той ще се покаже на екрана..

Речник на използваните термини (A-Z)

Речник на използваните термини (A-Z)

A   Airport Shuttle – безплатен превоз за гостите между летището и хотела   ATM –  банкомат   B B&B (Bed and..

x

Версията на браузъра Ви е твърде стара

Инсталирайте най-новата версия, за да можете да използвате всички функционалности на сайта ни.

Ако имате въпроси, моля обърнете се към центъра за обслужване на клиенти:

0 700 15 355 или +359 2 955 75 80

Понеделник - петък 08:00 - 22:00ч | събота и неделя 10:00 - 18:00ч

На цената на стандартен разговор във Вашата мрежа