Впечатленията и коментарите на хората от качеството на услугите, предоставяни от хотелите, са ценен източник на информация за онези, които търсят подходящо място за настаняване. Освен свои собствени, eSky събира и мненията за хотели от сайта TripAdvisor. Това позволява на нашите клиенти да имат достъп до най-голямата база данни от отзиви за хотели в света.
Освен свободните коментари, на eSky хората могат да оценяват хотелите в шест категории по шестобална скала. Категориите са следните:
Местоположение – дали хотелът се намира в близост до центъра на града, до туристически атракции или други важни места. Тук се оценява и лесния достъп до обществен транспорт, близостта на хотела до метростанции, автобусни и трамвайни спирки и тн.
Персонал – тук можете да оцените комуникационните умения и компетентността на персонала, учтивост и отзивчивост, като тук се включват служители като пиколо, портиери, служители в ресторанти, рецепция и тн.
Комфорт – тук се включва наличието на комфортни стаи, просторно фоайе, басейн, фитнес зала и тн.
Оборудване на стаите – дали стаите са оборудвани с телевизор, телефон, кафе, чай, сешоар, тоалетни принадлежности и пр. Важен елемент от оценката тук е съответствието на описанието на хотела с действителността.
Чистота – оценка на чистотата както на стаите, така и на цялата сграда на хотела.
Храна – оценка на качеството на предлаганата храна, което включва закуската, тъй като обиновено тя се предлага в цената на настаняването, както и оценка на качеството на храната в ресторанта на хотела.