Меню

Получаване на хотелския ваучер

Получаване на хотелския ваучер

Хотелският ваучер ще Ви бъде изпратен по електронната поща, посочена от Вас по време на резервацията, веднага след успешна резервация и/или плащане, ако такова е необходимо да се извърши на момента.

Ваучерът ще бъде изпратен като прикачен файл (PDF) в e-mail-а. Документът съдържа цялата необходима информация за Вашата резервация, както и данните на гостите. Необходимо е да разпечатате ваучера, да го носите със себе си по време на пътуването и да го представите при регистрация в хотела.

Какво да направите, в случай че не получавате хотелския си ваучер?

- Проверете папките SPAM или JUNK в пощата си;

- Уверете се, че електронната ви поща не е претоварена.

- Проверете дали даденият от вас e-mail адрес е правилен.

- Ако отново не получавате хотелския си ваучер, свържете се с центъра за обслужване на клиенти на eSky на +359 2 907 97 49.

Вижте още:

Безплатна анулация при резервация в хотел

Съветите в този раздел от сайта са само информационни, с цел да бъдат полезни за потребителите, и не са основание за каквато и да било отговорност на eSky.bg.

Статията ти харесва, но смяташ, че липсва информация?
Благодарим Ви за обратната връзка!

Тя ще ни помогне да Ви предложим по-ценно и релевантно съдържание.

Възникна грешка при изпращането

Изпратете отново опитайте по-късно