Меню

Повторно изпращане на хотелски ваучер

Повторно изпращане на хотелски ваучер

Ваучерът може да бъде принтиран от Вашата електронна поща многократно. В случай че сте изтрили съобщението или просто не го намирате, свържете се с нашия център за обслужване на клиенти, за да Ви го изпратим отново. Ако нямате възможност да разпечатате ваучера или нямате достъп до електронната си поща, обадете ни се. Ние ще направим всичко възможно да разрешим проблема.

Вижте още: 

Детайли на хотелската оферта

 

Съветите в този раздел от сайта са само информационни, с цел да бъдат полезни за потребителите, и не са основание за каквато и да било отговорност на eSky.bg.

Статията ти харесва, но смяташ, че липсва информация?
Благодарим Ви за обратната връзка!

Тя ще ни помогне да Ви предложим по-ценно и релевантно съдържание.

Възникна грешка при изпращането

Изпратете отново опитайте по-късно