Меню

Приключване на хотелската резервация

Приключване на хотелската резервация

След като сте попълнили всички данни за гостите и плащането, и сте натиснали бутона "Резервирай", ще бъдете препратени към страница с обобщение на резервацията, където можете да видите пълна информация за Вашия престой, както и резервационен номер.

В случай че забележите каквито и да било грешки в резервацията, свържете се с нашия център за обслужване на клиенти на номер 0700 15 355 или +359 2 955 75 80.

Хотелският ваучер ще бъде изпратен на посочената от Вас електронна поща до 24 часа като прикачен файл в PDF формат. Документът съдържа всичката необходима информация за Вашата резервация, както и данните на гостите. Необходимо е да разпечатате ваучера, да го носите със себе си по време на пътуването и да го представите при регистрация в хотела.

Какво да направите, в случай че не получавате хотелския си ваучер?

-  Проверете папките SPAM или JUNK в пощата си;

- Уверете се, че електронната ви поща не е претоварена;

- Проверете дали даденият от вас e-mail адрес е правилен.

- Ако отново не получавате хотелския си ваучер, свържете се с центъра за обслужване на клиенти на eSky на 0700 15 355 или +359 2 955 75 80.

Вижте още:

Създаване на екранна снимка (скрийншот)

Съветите в този раздел от сайта са само информационни, с цел да бъдат полезни за потребителите, и не са основание за каквато и да било отговорност на eSky.bg.

Статията ти харесва, но смяташ, че липсва информация?
Благодарим Ви за обратната връзка!

Тя ще ни помогне да Ви предложим по-ценно и релевантно съдържание.

Възникна грешка при изпращането

Изпратете отново опитайте по-късно