Меню

Често задавани въпроси, свързани с мненията за хотели

Често задавани въпроси, свързани с мненията за хотели

Колко дълго трябва да е мнението?

Добавянето на мнение за хотел може да отнеме само 2-3 минути, но разбира се, всеки може да пише толкова, колкото смята за необходимо. Колкото повече информация оставите за даден хотел, толкова по-полезна ще бъде тя за останалите пътници.

Необходима ли Ви е регистрация, за да добавите мнение?

Не! Не е необходимо да се регистрирате на сайта на eSky, за да добавите коментар за хотел. Не изискваме подробна лична информация или създаване на акаунт.

Как да видите мнението за хотел, което сте оставил?

След като добавите коментар за хотела, можете да го видите чрез натискане на връзката „Преглед на коментара“.

Можете ли да промените мнение?

Веднъж добавено мнение на сайта, не може да бъде променяно или изтривано.

Кога ще се отрази добавеното от Вас мнение на сайта?

Вашето мнение за хотел ще бъде видимо на сайта, веднага след като сте го добавили. Можете да го видите като кликнете на връзката „Преглед на коментара“.

Подлежат ли мненията на цензура?

Всички коментари се проверяват за ругатни или непристойни изрази, но се публикуват всички, независимо дали са положителни или отрицателни. 

Вижте още:

Критерии за оценка на хотелите

Съветите в този раздел от сайта са само информационни, с цел да бъдат полезни за потребителите, и не са основание за каквато и да било отговорност на eSky.bg.

Статията ти харесва, но смяташ, че липсва информация?
Благодарим Ви за обратната връзка!

Тя ще ни помогне да Ви предложим по-ценно и релевантно съдържание.

Възникна грешка при изпращането

Изпратете отново опитайте по-късно