Меню

Критерии за оценка на хотелите

Критерии за оценка на хотелите

Впечатленията и коментарите на хората от качеството на услугите, предоставяни от хотелите, са ценен източник на информация за онези, които търсят подходящо място за настаняване. Освен свои собствени, eSky събира и мненията за хотели от сайта TripAdvisor. Това позволява на нашите клиенти да имат достъп до най-голямата база данни от отзиви за хотели в света.

Освен свободните коментари, на eSky хората могат да оценяват хотелите в шест категории по шестобална скала. Категориите са следните:

Местоположение – дали хотелът се намира в близост до центъра на града, до туристически атракции или други важни места. Тук се оценява и лесния достъп до обществен транспорт, близостта на хотела до метростанции, автобусни и трамвайни спирки и тн.

Персонал – тук можете да оцените комуникационните умения и компетентността на персонала, учтивост и отзивчивост, като тук се включват служители като пиколо, портиери, служители в ресторанти, рецепция и тн.

Комфорт – тук се включва наличието на комфортни стаи, просторно фоайе, басейн, фитнес зала и тн.

Оборудване на стаите – дали стаите са оборудвани с телевизор, телефон, кафе, чай, сешоар, тоалетни принадлежности и пр. Важен елемент от оценката тук е съответствието на описанието на хотела с действителността.

Чистота – оценка на чистотата както на стаите, така и на цялата сграда на хотела.

Храна – оценка на качеството на предлаганата храна, което включва закуската, тъй като обиновено тя се предлага в цената на настаняването, както и оценка на качеството на храната в ресторанта на хотела. 

Вижте още:

Често задавани въпроси, свързани с мненията за хотели

Съветите в този раздел от сайта са само информационни, с цел да бъдат полезни за потребителите, и не са основание за каквато и да било отговорност на eSky.bg.

Статията ти харесва, но смяташ, че липсва информация?
Благодарим Ви за обратната връзка!

Тя ще ни помогне да Ви предложим по-ценно и релевантно съдържание.

Възникна грешка при изпращането

Изпратете отново опитайте по-късно