Получаване на застраховката

Получаване на застраховката

Застрахователната полица се изпраща на електронната поща, посочена по време на резервационния процес, в рамките на 48 часа, след като плащането се отрази по банковата сметка на eSky. За резервации, платени с кредитна карта, полицата ще бъде изпратена веднага след процеса на резервация и изтегляне не сумата от картата.

Застрахователната полица ще Ви бъде изпратена като прикрачен файл по електронната поща, в PDF формат. Ако нямате достъп до електронната си поща, полицата може да Ви бъде изпратена по факс, по куриер (за сметка на получателя) или да я получите от офиса на eSky. Застраховката трябва задължително да бъде отпечатана и носена по време на пътуването.

Какво да направите, ако не получавате застрахователната полица по e-mail?

- Проверете папката Spam или Junk на Вашата поща, може би писмото е попаднало там

- Уверете се, че вашата електронна поща не е претоварена

- Проверете дали сте посочили валиден e-mail адрес

- В случай че причината не е в нито един от горепосочените проблеми, моля свържете се с нашия център за обслужване на клиенти.

Съветите в този раздел от сайта са само информационни, с цел да бъдат полезни за потребителите, и не са основание за каквато и да било отговорност на eSky.

Помогнете ни да подобрим тази статия
Отказ
Благодарим Ви за обратната връзка!

Тя ще ни помогне да Ви предложим по-ценно и релевантно съдържание.

Възникна грешка при изпращането

Изпратете отново опитайте по-късно