Завършване на покупката на застраховка

Завършване на покупката на застраховка

След като сте избрали предпочитана форма на плащане на застраховката и сте натиснали бутона „Купи застраховката“, ще бъдете пренасочени към екран, на който ще видите обобщена информация за Вашата застраховка.

Пътническа застраховката (застрахователна полица) ще бъде изпратена до Вас на посочената електронна поща в рамките на 48 часа след отразяване на сумата по нашата банкова сметка.

Ако след закупуване на застраховката намерите грешки във въведените данни, съобщете за тях на наш консултант от центъра за обслужване на клиенти на номер 0700 15 355 или +359 2 955 75 80.

Какво да направите, в случай че не получавате закупената застраховка на Вашия e-mail?

–        Проверете папката Spam или Junk на Вашата поща, може би писмото е попаднало там

–        Уверете се, че вашата електронна поща не е претоварена

–        Проверете дали сте посочили валиден e-mail адрес

–        В случай че причината не е в нито един от горепосочените проблеми, моля свържете се с нашия център за обслужване на клиенти. 

Съветите в този раздел от сайта са само информационни, с цел да бъдат полезни за потребителите, и не са основание за каквато и да било отговорност на eSky.

Помогнете ни да подобрим тази статия
Отказ
Благодарим Ви за обратната връзка!

Тя ще ни помогне да Ви предложим по-ценно и релевантно съдържание.

Възникна грешка при изпращането

Изпратете отново опитайте по-късно

x

Версията на браузъра Ви е твърде стара

Инсталирайте най-новата версия, за да можете да използвате всички функционалности на сайта ни.

Ако имате въпроси, моля обърнете се към центъра за обслужване на клиенти:

0 700 15 355 или +359 2 955 75 80

Понеделник - петък 08:00 - 22:00ч | събота и неделя 10:00 - 18:00ч

На цената на стандартен разговор във Вашата мрежа