Меню

Завършване на покупката на застраховка

Завършване на покупката на застраховка

След като сте избрали предпочитана форма на плащане на застраховката и сте натиснали бутона „Купи застраховката“, ще бъдете пренасочени към екран, на който ще видите обобщена информация за вашата застраховка.

Пътническа застраховката (застрахователна полица) ще бъде изпратена до вас на посочената електронна поща в рамките на 48 часа след отразяване на сумата по нашата банкова сметка.

Ако след закупуване на застраховката намерите грешки във въведените данни, съобщете за тях на наш консултант от центъра за обслужване на клиенти на: +359 2 955 75 80.

Какво да направите, в случай че не получавате закупената застраховка на вашия e-mail?

– Проверете папката Spam или Junk на вашата поща, може би писмото е попаднало там

– Уверете се, че вашата електронна поща не е претоварена

– Проверете дали сте посочили валиден e-mail адрес

– В случай че причината не е в нито един от горепосочените проблеми, моля свържете се с нашия център за обслужване на клиенти. 

Съветите в този раздел от сайта са само информационни, с цел да бъдат полезни за потребителите, и не са основание за каквато и да било отговорност на eSky.bg.

Откри ли необходимата информация? Да | Не
Смятам, че информацията е:
Благодарим за обратната връзка!