Меню

Застраховка за анулация на пътуване All Risk

Застраховка за анулация на пътуване All Risk

Планирате пътуване, но се притеснявате, че може да възникнат непредвидени ситуации, които да провалят плановете ви? Или пък резервирате самолетните билети за доста напред във времето и не сте сигурни дали пътуването ви ще се осъществи? Без значение за коя от двете ситуации става въпрос, ще ви е от полза застраховката за анулация на пътуване All Risk. Тя осигурява цялостна защита при възникване на непредвидени ситуации, в случай че се налага да отмените пътуването си. Имайте предвид, че тази застраховка е налична само за полети, които ще се изпълнят след 1 юли тази година или по-късно.

Застраховката All Risk ви позволява да отмените пътуването си от момента, в който резервацията е направена, до 24 часа преди полетното разписание. Благодарение на това можете да се откажете от пътуването си и да получите 90% от разходите за закупения билет. Застраховката ще покрие разходите в случай на анулиране поради каквато и да е документирана причина, напр. болест (включително болест на роднини, семейство и дори котка или куче!), изпит, загуба на работа или започване на нова.

В кои случаи мога да се възползвам от застраховката All Risk?

Застраховката за анулация на пътуване All Risk ви позволява да получите 90% от разходите за самолетни билети в случай на отказ от пътуване, поради някаква документирана причина. Например:

  • при злополука или внезапно заболяване на застрахованите лица, на техни роднини или домашни любимци (напр. котка или куче),
  • при потвърдена инфекция със SARS-Cov-2 на застрахованите лица или техни роднини,
  • при влошаване на хронично заболяване, напр. диабет,
  • при рискова бременност,
  • при смърт на някое от застрахованите лица или техни роднини,
  • при сериозни материални щети, причинени от случайно събитие, претърпено от някое от застрахованите лица, което изисква те да останат у дома (напр. кражба на автомобил, обир),
  • при прекратяване на трудов договор на някое от застрахованите лица (с изключение на случаите, в които прекратяването е по вина на служителя),
  • при започване на работа при нов работодател на някое от застрахованите лица, като определеният за това ден е по време на пътуването, при условие че тази дата не е посочена по-рано,
  • при промяна в датата на изпит,
  • при кражба на документи, необходими за пътуването (паспорт, виза, лична карта) на някое от застрахованите лица, за която е докладвано на властите,
  • при други документирани причини, които правят пътуването невъзможно.

Каква компенсация ще получа, ако анулирам пътуване, за което имам застраховка?

Ако се възползвате от застраховката за анулация на пътуване All Risk до 24 часа преди полетното разписание, ще ви бъдат възстановени:

  • 90% от разходите за самолетни билети.

С какво се различава застраховката All Risk от стандартната застраховка за анулация на пътуване?

Когато резервирате полети в eSky, можете да избирате между два вида застраховка за анулиране на пътуване. Застраховката All Risk може да се закупи само по време на резервацията на полет, а стандартната застраховка за анулиране на пътуване може да се закупи по-късно, до 5 дни след закупуването на билетите. По-долу ще видите какви точно са разликите между двата вида застраховки.

  Застраховка All Risk Стандартна застраховка
Причина за анулацията Всяка документирана причина (вижте примерите) Конкретни случаи
Покрива ли инфекция с COVID-19 Да, само ако е документирана Да, само ако сте хоспитализирани
Възможност за закупуване на застраховката Само по време на резервацията на самолетни билети До 5 дни след резервацията на самолетни билети
Възстановяване на сумата за самолетни билети 90% от разходите за самолетни билети (макс. 3500 EUR) До 5000 EUR
Цена 10% от сумата на закупените самолетни билети 3% от сумата на закупените самолетни билети
За кого е подходяща?

Препоръчва се за хора, които:

  • се притесняват, че може да се разболеят (вкл. техни роднини напр. децата им) непосредствено преди самото пътуване,
  • работят и учат, и се притесняват, че ангажиментите им може да попречат на пътуването,
  • са бременни или страдат от хронично заболяване (напр. диабет),
  • имат домашни любимци (напр. куче или котка),
  • искат да са защитени при непредвидени ситуации (напр. кражба или загуба на документи),
  • планират пътуването си доста напред във времето,
  • искат да са сигурни, че сумата за направените разходи ще им бъде възстановена,
  • резервират самолетни билети, които не подлежат на възстановяване (напр. на нискотарифни авиокомпании: Ryanair, Wizz Air, easyJet и др. ).

Препоръчва се за хора, които:

  • искат да са защитени при възникване на непредвидени, сериозни събития.

Как и кого да информирам за анулация на пътуването?

Ситуацията, която ви пречи да пътувате или да продължите пътуването си, трябва да се докладва в рамките на 3 дни от момента на възникването ѝ, като се обадите на номера или пишете на имейл адреса, посочени в застрахователната полица. За да ускорите процеса, е важно да посочите името и фамилията на осигуреното лице, както и номера на застрахователната полица.

Къде мога да закупя застраховката All Risk?

Застраховката All Risk може да се закупи само при резервиране на самолетни билети (за пътуване, което ще започне на 1 юли тази година или по-късно). За да закупите застраховката, изберете застраховка All Risk в резервационната форма. Цената на застраховката ще бъде автоматично добавена към общата сума за резервацията, а вие ще я заплатите заедно със самолетните билети и избраните услуги.

Важно! Застраховката за анулация на пътуване All Risk не може да се закупи, след като резервацията през сайта на eSky вече е завършена.

Колко струва застраховка All Risk? Цената на застраховката е 10% от стойността на самолетните билети, така че тя може да бъде закупена на ниска цена, напр. при резервиране на полети, чиято сума не подлежи на възстановяване (Ryanair, Wizz Air, easyJet).

Съветите в този раздел от сайта са само информационни, с цел да бъдат полезни за потребителите, и не са основание за каквато и да било отговорност на eSky.bg.

Откри ли необходимата информация? Да | Не
Смятам, че информацията е:
Благодарим за обратната връзка!