Меню

Критерии за оценка на авиокомпаниите

Критерии за оценка на авиокомпаниите

Всеки, който използва услугите на авиокомпаниите чрез eSky, може да изрази своето мнение и впечатления за тях. Коментарите на пътниците са изключително ценен източник на информация за качеството на услугите, предлагани от авиокомпаниите и могат да помогнат на други наши клиенти в избора на подходящ превозвач.

Рейтингът на дадена авиокомпания се формира от три компонента: оценка на всяка от долуизброените категории по скала от 1 до 6, мнения от потребители и препоръки.

Категории за оценка:

Точност – тук пътниците оценяват реалните часове на излитане и кацане на самолета съвпадат с предварително обявените по разписание.

Персонал – по-важните елементи от оценката на персонала (включително на летището и на борда) са компетентност и професионализъм, съдействие, учтивост, отзивчивост. Тук би могло да се включи и външният вид на служителите на авиокомпанията, атрактивност на техните униформи и тн.

Връзки – тук пътниците оценяват полетната мрежа, предлагана от авиокомпанията. Колко полета дневно или седмично осъществява авиокомпанията по даден маршрут, колко богата мрежа от връзки предлага, удобно ли са организирани полетите с прекачване (напр. дълго ли е времето за изчакване между двата полета) и тн.

Цена на самолетните билети – цената на билета е важен фактор при формиране на цялостната оценка на авиокомпанията. Тук най-важно е да се вземе предвид съотношението цена и качество на услугата. При оценката трябва да взима предвид наличието на услуги като безплатен превоз на регистриран багаж, безплатна храна и напитки на борда и тн.

Комфорт – тук пътниците могат да оценяват комфорта по отношение на оборудването на въздухоплавателните средства, пространство между седалките и тяхното удобство, достъп до допълнителни услуги, като например аудио-видео програми, преса, тоалетни принадлежности, одеяла, тоалетни и др.

Багаж – много важен елемент при оценяването на авиокмпаниите е тяхната политика относно багажа. Всяка авиокмпания сама определя ограниченията за брой, тегло и размер на багажа. Така например, повечето нискотарифни авиокомпании не предлагат безплатно превозване на регистриран багаж, а ограниченията за неговите размери и тегло са големи. Също така, от голяма важност е и отношението към багажа – много пътници се оплакват от повреди или загуба на багаж, за които отговорност носи авиокомпанията.

Храна – нискотарифните авиокомпании не предлагат безплатна храна на борда, а само закуски на свободна консумация. С някои редовни авиокомпании имате възможността предварително да заявите определен вид храна, като например вегетарианска, кошер, детска и тн. Храните в бизнес и първа класа на редовните авиокомпании много често се предлагат храни, приготвяни от световноизвестни готвачи. В тази категория се оценява качеството на ястията, предлагани на борда на авиокомпанията, времето на тяхното сервиране и тн. 

Вижте още:

Как да добавите мнение за дадена авиокомпания

 

Съветите в този раздел от сайта са само информационни, с цел да бъдат полезни за потребителите, и не са основание за каквато и да било отговорност на eSky.bg.

Статията ти харесва, но смяташ, че липсва информация?
Благодарим Ви за обратната връзка!

Тя ще ни помогне да Ви предложим по-ценно и релевантно съдържание.

Възникна грешка при изпращането

Изпратете отново опитайте по-късно