Меню

Критерии за оценка на летищата

Критерии за оценка на летищата

Наблюденията и впечатленията от пътуването, които споделят нашите клиенти, са безценен източник на информация за други пътници, които планират да пътуват със самолет и да използват дадено летище и авиокомпания. Оценката на дадено летище се формира въз основа на пътниците, оценили го по скала от 1 до 6 по отношение на неговото местоположение, указателни табели, услуги, гишета за регистрация, чакални, паркинги и хотелска база.

Местоположение – дали летището е разположено в близост до центъра на града и е леснодостъпно с автомобил или чрез системата на обществения и друг транспорт.

Указателни табели – подходящата система от указващи табели е важен фактор за лесната и бърза ориентация на пътниците на летището. Една добра такава система позволява на пътниците да се придвижват лесно в рамките на терминалите, както и между тях, и да намират бързо търсените от тях места.

Услуги – тук пътниците оценяват обхвата и нивото на предлаганите от летището услуги, като например наличието на кафенета, ресторанти, магазини, интернет достъп, коли под наем, удобства за пътниците, като шкафчета за багаж, стаи и др., наличието на медицински пукнтове, детски кът и др.

Регистрация (Check-in) – Оценява се процедурата по регистрация, има ли дълги опашки или се извършва бързо и гладко.

Удобни чакални – тук се оценява комфортът на пътниците, които вече очакват своя полет – дали помещенията са достатъчно просторни, дали разполагат с удобни и достатъчно на брой седалки и тн.

Паркинги – наличието на паркинги е от изключителна важност за пътниците, пристигащи на летището с автомобил. Важни елементи при оценката са брой на паркингите и паркоместата, възможност за предварително резервиране на паркомясто, тарифите за престой на паркинга, разстояние на паркингите от терминалите и др. *

Хотелска база – за много пътници, които използват редовно дадено летище, изключително важен момент е наличието на хотели в близост до летището, както и обхвата и качеството на предлаганите от тях услуги. *

*Тъй като не всички пътници използват паркинги или хотели на летището, последните две категории за оценка не са задължителни. 

Вижте още:

Точкова система за оценка на авиокомпаниите

Съветите в този раздел от сайта са само информационни, с цел да бъдат полезни за потребителите, и не са основание за каквато и да било отговорност на eSky.bg.

Статията ти харесва, но смяташ, че липсва информация?
Благодарим Ви за обратната връзка!

Тя ще ни помогне да Ви предложим по-ценно и релевантно съдържание.

Възникна грешка при изпращането

Изпратете отново опитайте по-късно