Електронен самолетен билет

Електронен самолетен билет

Електронният самолетен билет (e-ticket) представлява имейл, който се изпраща на електронната ви поща, след като сте завършили резервация и плащане, което се е отразило в нашата сметка. Електронният билет включва цялата информация за пътуването – резервационен номер, маршрут, авиокомпания, часове на излитане и кацане, времетраене и тн; данни за пътниците, както и линк за онлайн регистрация, ако такава е задължителна. От 1 юни 2008 всички авиокомпании, които са членове на Международната Асоциация за Въздушен Транспорт (IATA), издават електронни самолетни билети.

Не е задължително електронният билет да бъде разпечатван и представян на летището, тъй като той фигурира в системата на съответната авиокомпания. За ваше удобство, можете да го разпечатате или да го имате наличен в телефона, за да имате под ръка резервационния си номер и всички детайли на полетите. Задължителните документи, които трябва да носите на летището, са документ за самоличност и бордна карта.

Съветите в този раздел от сайта са само информационни, с цел да бъдат полезни за потребителите, и не са основание за каквато и да било отговорност на eSky.

Помогнете ни да подобрим тази статия
Отказ
Благодарим Ви за обратната връзка!

Тя ще ни помогне да Ви предложим по-ценно и релевантно съдържание.

Възникна грешка при изпращането

Изпратете отново опитайте по-късно

x

Версията на браузъра Ви е твърде стара

Инсталирайте най-новата версия, за да можете да използвате всички функционалности на сайта ни.

Ако имате въпроси, моля обърнете се към центъра за обслужване на клиенти:

0 700 15 355 или +359 2 955 75 80

Понеделник - петък 08:00 - 22:00ч | събота и неделя 10:00 - 18:00ч

На цената на стандартен разговор във Вашата мрежа