Резервация на самолетен билет

Резервация на самолетен билет

След като сте извършили търсене на полет в системата на eSky и сте избрали конкретен полет според вашите предпочитания, ще видите подробни данни за него (кои са летищата на излитане и кацане, какво е времетраенето на полета, часовете, броя прекачвания, време за престой и тн).

Застраховка

На този етап от резервацията на билета ще можете да добавите и застраховка към своето пътуване, която не е задължителна, но винаги препоръчваме на своите клиенти. Тя има широко покритие, гарантира незабавна помощ в случай на заболяване или злопопука в чужбина, покрива разходи при закъснение и анулация на полет, повреда, загуба или кражба на багаж и много други. Можете да видите всички предимства на застраховката по време на резервацията и да изберете да продължите със или без нейното добавяне.

Данни на пътниците и допълнителни услуги

На следващата стъпка ще видите крайната цена на билета с летищни такси, такса за обслужване на eSky, както и застраховката, ако сте избрали такава.

Следва да въведете данните на пътуващите лица – имена на латиница по документа за самоличност, с който ще пътувате, пол и дати на раждане, в случай че сте избрали да закупите застраховка.

Тук е и мястото, където можете да добавите и регистриран багаж, ако такъв не е включен в предложението на авиокомпанията. Съответната такса за регистриран багаж ще се добави към крайната цена на билета. 

Възможно е да има и други опции, като избор на храна, приоритетен бординг, място с допълнително пространство за краката и тн. – някои от които обикновено се заплащат допълнително. Някои авиокомпании добавят и минимална такса за плащане с карта, както е показано на горния пример (Допълнителни услуги – €1,02). Сумата за самолетния билет и всички допълнителни такси, с изключение на таксата за обслужване, отиват директно към авиокомпанията.    

Начин на плащане и данни за контакт

След като сте добавили всички допълнителни услуги към своя билет, следва да изберете как ще го платите. Вариантите, предлагани от eSky, са плащане с кредитна/дебитна карта или чрез банков превод. Винаги съветваме своите клиенти да извършват плащане на самолетен билет с карта, особено когато полетът е с нискотарифна авиокомпания. Само този вид плащане ви гарантира запазване на цената на билета такава, каквато я виждате в момента на резервация. При плащане по банков път съществува риск от покачване на цената до момента на отразяване на сумата по нашата сметка.

Ако изберете плащане с карта, следва да въведете нейните данни – вид на картата, номер, валидност, код за сигурност и имена на картодържателя, данни за платеца, както и данни за контакт към резервацията.

При избор на блащане чрез банков превод се въвеждат само данни на платеца и данни за контакт.

След като въведете всички необходими данни, маркирайте полето, че сте запознат с общите условия на резервацията и на eSky и натиснете бутона „Резервирай“, за да приключите резервацията. Ако сте избрали плащане с банков превод, Вашата резервация ще очаква плащане, което е добре да извършите във възможно най-кратък срок, за да избегнете промяна в цената. Данни за банковите ни сметки ще видите на последната стъпка на резервацията, както и в имейла за потвърждение, който ще получите непосредствено след резервацията.

Ако плащате с кредитна карта и всичко с данните от картата и наличността е наред, ще получите самолетния си билет на посочения e-mail адрес в рамките на 48 часа.

Вижте още:

     

Желаем Ви приятен полет! 

Съветите в този раздел от сайта са само информационни, с цел да бъдат полезни за потребителите, и не са основание за каквато и да било отговорност на eSky.

Статия ти харесва, но смяташ, че липсва дадена информация?
Отказ
Благодарим Ви за обратната връзка!

Тя ще ни помогне да Ви предложим по-ценно и релевантно съдържание.

Възникна грешка при изпращането

Изпратете отново опитайте по-късно