Меню

Плащане на самолетен билет чрез банков превод

Плащане на самолетен билет чрез банков превод

Един от методите за плащане на самолетен билет, които eSky предоставя, е чрез банков превод. Този метод е удобство за клиентите, които не разполагат с банкова карта, но не се препоръчва при резервация на полет с нискотарифни авиокомпании, тъй като съществува риск от покачване на цената. Единствено плащането с кредитна карта гарантира цената на билета такава, каквато я виждате в момента на резервация.

Начинът на плащане се избира по време на резервацията на самолетен билет. Когато изберете „банков превод“, след завършване на резервацията ще получите информация за номерата на банковите сметки на eSky – можете да ги използвате, за да попълните платежно нареждане или вносна бележка както физически, в клон на банка, така и чрез електронно банкиране. Плащания чрез банков превод могат да бъдат извършвани от клон на всяка банка или пощенска служба.

Сумата може да се заплати в лева (BGN) или в евро (EUR).

Банкови сметки на eSky:

Банка ДСК

Титуляр: еSky

Сметка в Лева 
IBAN: BG47STSA93000016153333
BIC: STSABGSF  

Сметка в Евро 
IBAN: BG20STSA93000016228121
BIC: STSABGSF

Данни на получателя:

Е-СКАЙ ООД/ eSky
ул. Софийски герой 1
1612, София

Когато плащате от банка, намираща се извън територията на България, eSky изисква SWIFT документ (междубанков документ). Само той дава пълна сигурност, че сумата е постъпила по банковата ни сметка. Ако желаете да заплатите чрез банков превод, направен в чуждестранна банка, това е възможно само ако полетът Ви е с дата на заминаване поне 5 дни след датата на плащането. В противен случай можете да заплатите само с карта или чрез банков превод в българска банка.

При превода, трябва да изпишете правилно банковата сметка, номера на резервацията и имената на клиента. Това ще ни позволи бързото и навременно издаване на самолетния билет.

Когато избирате плащане по банков път, трябва да имате предвид, че цената не е гарантирана до момента на покупката. Задължение на клиента е да изпрати копие от платежното нареждане на имейл plateno@esky.bg, веднага след осъществяване на плащането, и след това да се обади на +359 2 955 75 80, за да потвърди дали документът е получен и се чете.

Забележка: Ако плащате в клон на банка ДСК не е необходимо да изпращате платежно нареждане, нито да се обаждате, за да потвърдите дали сумата е получена. Билетът ще бъде изпратен на имейла ви до 48 часа. 

Нискотарифни авиокомпании:

При резервация на полет с нискотарифна авиокомпания, плащането се прави възможно най-скоро. Ако не можете да извършите плащането в рамките на 4 часа след резервацията, моля да се свържете с центъра за обслужване на клиенти на eSky за потвърждение на цената на билета.

Редовни авиокомпании:

При резервация на полет с редовна авиокомпания автоматично се генерира дата, до която трябва да направите плащане. Ако не можете да извършите плащане и да изпратите потвърждение до определената дата, трябва да се свържете с консултант на eSky, за да проверите статуса на резервацията си. В редки случаи може да настъпи промяна в цената и с редовна авиокомпания, при които авиокомпанията си запазва правото да анулира резервацията по-рано от изписаното в потвърждението за резервация. 

Първоначално заявено плащане с банков превод винаги може да бъде променено на плащане с кредитна карта. За целта се обадете в центъра за обслужване на клиенти на eSky.

Съветите в този раздел от сайта са само информационни, с цел да бъдат полезни за потребителите, и не са основание за каквато и да било отговорност на eSky.bg.

Откри ли необходимата информация? Да | Не
Смятам, че информацията е:
Благодарим за обратната връзка!