Получаване на самолетен билет

Получаване на самолетен билет

След успешното завършване и заплащане на резервацията, вие ще получите имейл на посочения от вас електронен адрес. 

При плащане с кредитна карта:

Изпращането на имейла за потвърждение става максимум до 48 часа след получаване на плащането. Обикновено то се случва още в деня на издаване на билета, а много често и в рамките на час-два след плащането. В редки случаи може да се наложи попълването на допълнителна авторизационна форма, но това не би трябвало да ви притеснява, тъй като е стандартна процедура за сигурност. Ако се налага, наш консултант ще се свърже с Вас.

Този имейл е представлява официално потвърждение на вашия електронен самолетен билет! Няма да откриете допълнително прикачен файл, тъй като не е необходимо. Не е задължително и да разпечатвате потвърждението, тъй електронният билет така или иначе фигурира в системата на авиокомпанията. Можете да го разпечатате за ваше удобство, за да имате детайлите на пътуването си под ръка, но не е задължително да го показвате при регистрация за полет или при качване на борда.  

Имейлът, който ще получите, ще бъде озаглавен "Самолетен билет към резервация номер..." и ще съдържа резервационен номер на полета, както и резервационен номер на застраховката, ако сте добавили такава към билета. Той ще съдържа още данни за пътниците в резервацията и данни за полетите – разписание, номера, летища на излитане и кацане, авиокомпании, класи на пътуване, времетраене на полетите, както и пълна информация за включения багаж за всеки пътник (ръчен и регистриран).

Ако полетът е с авиокомпания, която изисква задължителна онлайн регистрация, този имейл ще съдържа и специален линк, от който ще можете да се регистрирате и да генерирате бордната си карта в позволения от авиокомпанията срок. Бордната карта, а не потвърждението за самолетен билет, е документът, който задължително трябва да представите на летището и при качване на борда. 

Като прикачен файл в имейла ще получите застрахователната полица и общите условия на застраховката, ако сте избрали да закупите такава по време на резервационния процес. Съветваме ви задължително да разпечатате и носите със себе си файлът "policy.pdf", представляващ вашата застрахователна полица.   

При плащане с банков превод:

При този вид плащане, първоначално ще получите имейл за потвърждение на резервация, очакваща плащане. Този имейл все още не е потвърждение за издаден електронен самолетен билет. Той ще съдържа данни за банковите ни сметки и крайният срок, в който трябва да заплатите резервацията.

Ако пътуването ви е с нискотарифна авиокомпания, направете плащането незабавно, тъй като съществува риск от покачване на цената. Съветваме ви да се свържете с наш консултант непосредствено преди да извършите превода, за да потвърдите, че цената не се е променила. След плащане, веднага изпратете платежно нареждане на имейл plateno@esky.bg и се обадете да потвърдите дали то е получено и дали се чете добре. Чак тогава можем да издадем самолетния билет и да го изпратим на електронната ви поща. Имейлът, който ще получите, ще изглежда по същия начин, като имейла, изпращан при плащане с карта, описан по-горе, и ще бъде официално потвърждение за издаден електронен самолетен билет.  

Ако не разполагате с достъп до електронна поща, моля свържете се с нашите консултанти, за да могат да ви продиктуват важни детайли от самолетния билет по телефона.

Какво да направите, ако въпреки всичко не откривате потвърждението за самолетния билет пощата си?

  • Уверете се, че електронната ви поща не е претоварена
  • Уверете се, че по време на резервацията сте въвели имейл адреса си правилно
  • Проверете в папка СПАМ или Junk на вашата пощенска кутия. Възможно е имейл доставчикът ви да е разпонал нашето писмо като спам.
  • Ако отново не получавате самолетния си билет, свържете се с центъра за обслужване на клиенти по телефон или имейл, за да ви го изпратим отново.

Традиционен хартиен билет

В много редки случаи е необходимо издаването на хартиен самолетен билет. Информация дали това е необходимо ще получите на електронна си поща или по телефона. Пътникът ще бъде помолен да посочи времето и мястото, където да получи самолетния билет (обикновено това става на летището преди полета). Хартиен билет може да бъде изпратен и по куриер, като разходите за това се поемат от клиента.

Съветите в този раздел от сайта са само информационни, с цел да бъдат полезни за потребителите, и не са основание за каквато и да било отговорност на eSky.

Статия ти харесва, но смяташ, че липсва дадена информация?
Отказ
Благодарим Ви за обратната връзка!

Тя ще ни помогне да Ви предложим по-ценно и релевантно съдържание.

Възникна грешка при изпращането

Изпратете отново опитайте по-късно