След успешното завършване и заплащане на резервацията, вие ще получите имейл на посочения от вас електронен адрес.
При плащане с кредитна карта:
Изпращането на имейла за потвърждение става максимум до 48 часа след получаване на плащането. Обикновено то се случва още в деня на издаване на билета, а много често и в рамките на час-два след плащането. В редки случаи може да се наложи попълването на допълнителна авторизационна форма, но това не би трябвало да ви притеснява, тъй като е стандартна процедура за сигурност. Ако се налага, наш консултант ще се свърже с вас.
Този имейл представлява вашият електронен самолетен билет! Не е задължително да го разпечатвате, тъй като електронният билет така или иначе фигурира в системата на авиокомпанията. Можете да го разпечатате за ваше удобство, за да имате детайлите на пътуването си подръка, но не е задължително да го показвате при регистрация за полет или при качване на борда.
Имейлът, който ще получите, ще бъде озаглавен "Вашият самолетен билет..." и ще съдържа резервационен номер на полета, както и номер на застраховката, ако сте добавили такава към билета. Той ще съдържа още данни за пътниците в резервацията и данни за полетите – разписание, номера, летища на излитане и кацане, авиокомпании, класи на пътуване, времетраене на полетите, както и пълна информация за включения багаж за всеки пътник (ръчен и регистриран).
Ако полетът е с авиокомпания, която изисква задължителна онлайн регистрация, този имейл ще съдържа и информация за нея. Бордната карта, а не потвърждението за самолетен билет, е документът, който задължително трябва да представите на летището и при качване на борда.
Като прикачен файл в имейла ще получите застрахователната полица и общите условия на застраховката, ако сте избрали да закупите такава по време на резервационния процес. Съветваме ви задължително да разпечатате и носите със себе си файлът "policy.pdf", представляващ вашата застрахователна полица.
При плащане с банков превод:
При този вид плащане, първоначално ще получите имейл за потвърждение на резервацията, очакваща плащане. Този имейл все още не е потвърждение за издаден електронен самолетен билет. Той ще съдържа данни за банковите ни сметки и крайният срок, в който трябва да заплатите резервацията.
Ако пътуването ви е с нискотарифна авиокомпания, направете плащането незабавно, тъй като съществува риск от покачване на цената. Съветваме ви да се свържете с наш консултант непосредствено преди да извършите превода, за да потвърдите, че цената не се е променила. След плащане, веднага изпратете платежно нареждане на имейл plateno@esky.bg. Ако всичко е наред, ще издадем самолетния билет и ще го изпратим на електронната ви поща. Имейлът, който ще получите, ще изглежда по същия начин, като този, изпращан при плащане с карта, описан по-горе, и ще бъде вашият електронен самолетен билет.
Препоръчително е да направите банковия превод през клон на банка ДСК, тъй като по този начин сумата се отразява почти веднага по сметката ни и не е необходимо да изпращате снимка на платежното.
Ако не разполагате с достъп до електронна поща, моля свържете се с нашите консултанти, за да могат да ви продиктуват важни детайли от самолетния билет по телефона.
Какво да направите, ако не откривате самолетния билет в пощата си?
- Уверете се, че електронната ви поща не е претоварена
- Уверете се, че по време на резервацията сте въвели имейл адреса си правилно
- Проверете в папка СПАМ или Junk на вашата пощенска кутия. Възможно е имейл доставчикът ви да е разпознал нашето писмо като спам.
- Ако отново не получавате самолетния си билет, свържете се с центъра за обслужване на клиенти, за да ви го изпратим отново.