Меню

Singapore Airlines

Advertisement

Най-добрите оферти за полети с Singapore Airlines от eSky

Цена на възрастен за двупосочен билет

Advertisement

✔️ Докъде лети авиокомпания Singapore Airlines?

Авиокомпания Singapore Airlines лети до много популярни дестинации. За да провериш актуалното разписание, използвай търсачката на eSky.    

✔️ Кога мога да намеря най-евтините билети с авиокомпания Singapore Airlines?

За авиокомпания Singapore Airlines е най-добре да закупиш билетите си, колкото се може по-рано преди датата на пътуване.

✔️ Кои авиокомпании оперират по подобни маршрути?

До градовете, до които лети авиокомпания Singapore Airlines, има и други авиокомпании, които оперират полети. За да видиш пълния списък, използвай търсачката на eSky.  

✔️ Мога ли да резервирам хотел заедно с полет на авиокомпания Singapore Airlines?

Използвайки търсачката на eSky, можеш да резервираш и хотелско настаняване заедно с желания от теб полет, като използваш услугата Полет+Хотел. Благодарение на това, пътуването ти не само ще бъде по-удобно, но и ще спестиш пари благодарение на пакетните отстъпки.

Вижте повече за Singapore Airlines

Singapore Airlines

Singapore Airlines е националната авиокомпания на Сингапур със седалище на международното летище Чанги. Това е десетата в света авиокомпания по брой на пътниците от международни полети и през 2010 г. е обявена за втората най-голяма авиокомпания в света по процент на печалбите. От 2000 г. Singapore Airlines е пълноправен член на авиационния алианс Star Alliance и, макар и за кратко, е една от четирите авиокомпании, оперирали легендарния самолет Concorde.
Компанията извършва най-много полети в Югоизточна Азия, заедно с подчинената си авиокомпания SilkAir, а също изпълнява и около една десета от полетите до Австралия. Освен с компаниите от алианса Star Alliance, Singapore Airlines си сътрудничи и с Air India, Malaysia Airlines, Garuda Indonesia, Transaero Airlines, Virgin Atlantic Airways (от която Singapore Airlines притежава 49%) и Virgin Australia.
Singapore Airlines е лидер в авиацията, който може да се похвали с въвеждането на голям брой иновации за бизнеса: първата компания, извършила полет с Airbus A380 (на 25 октомври 2007 г. между Сингапур и Сидни); компанията, извършила най-дългия пътнически полет – от Сингапур до Лос Анджелис през февруари 2004 г., като Singapore Airlines подобряват рекорда си с проведения през юни същата година полет от Сингапур до летище Нюарк в Ню Йорк; първата авиокомпания, която предлага на борда на самолетите си слушалки, избор от меню и безплатни напитки за пътниците от икономична класа (’70-те години на ХХ в.) и др. На борда на Singapore Airlines пътниците са посрещнати от стюардесите на компанията, известни като “Singapore Girls” – те са облечени в разновидност на малайска традиционна носия и обслужването им демонстрира азиатско гостоприемство.

Багаж

Позволеното количество ръчен багаж, който можете да носите със себе си на борда, е един брой за икономична класа и 2 броя за бизнес и първа класа, като размерите на един брой ръчен багаж не трябва да надвишават общо 115 см, а теглото му трябва да е до 7 кг. Освен него можете да носите безплатно и дамска чанта, палто, чадър, патерици, лаптоп, малък фотоапарат, книга/списание, храна за бебета.

На всички полети, с изключение на тези до САЩ и Бразилия, количеството позволен чекиран багаж се определя от теглото, а не броя на куфарите. В икономична класа пътниците имат право на регистриран багаж до 20 кг, в бизнес класа до – 30 кг, в първа класа и в ложите – до 40 кг. Участниците в програми за редовни пътници имат право на привилегии: ако участвате в програмите Star Alliance Gold или KrisFlyer Elite Gold може да вземете допълнителен багаж до 20 кг; притежателите на членски карти в PPS Club имат право на още толкова багаж, колкото е позволен за избраната от тях пътническа класа.

Забележка: Възможно е авиокомпанията да промени своите правила за пренос на багаж, така че винаги проверявайте какви са изискванията конкретно за Вашия полет. Позволеното количество багаж към Вашия билет можете да видите още по време на резервация или в e-mail-а, който ще получите от нас след резервация.

Пътнически класи

Чрез използването на иновативни технологии и материали, новите седалки в икономична класа на Singapore Airlines са по-удобни и предлагат повече лично пространство. На борда на Boeing 777-300R пътниците могат да се насладят и на една от най-модерните развлекателни системи. Пътниците могат да изберат и предпочитано място в самолета, което да им осигури още повече пространство. Услугата струва между 20 и 100 долара. 
Още повече пространство и комфорт предлагат разгъващите се кожени седалки в Premium Economy класата. 13,3 инчов монитор и USB порт са вградени в гърба на всяка седалка.
Новите седалки в бизнес класа на Boeing 777-300ER са създадени така, че всяка част функционира и изглежда перфектно. Пространството в бизнес класата на дълги разстояния (на борда на Airbus A380 и Boeing 777-300ER е най-голямо в срванение с всички останали. Всяка седалка се разпъва до хоризнотално положение, за да Ви гарантира спокоен сън и пълно възстановяване.
Луксозна атмосфера в стратосферата – това е първа класа на борда на Singapore Airlienes.

Онлайн регистрация

Онлайн чек-ин за полетите на Singapore Airlines можете да извършите от 48 до 2 часа преди излитане. Възможно е и мобилно чекиране за много от маршрутите, по които лети авиокомпанията – излитане от: Амстердам, Барселона, Копенхаген, Франкфурт, Истанбул, Лондон, Манчестър, Милано, Мюнхен, Париж, Рим, Цюрих, Хонг Конг, Фукуок, Нагоя, Осака, Тайпе, Токио, Банкок, Сингапур (изисква се разпечатана бордна карта), Оукланд, Крайстчърч, Кейп Таун и Йоханесбург. 

Флот

Към 2018 г. Singapore Airlines експлоатира 118 самолета – Airbus модели A330-300, А350-900, А 380-800, както и Boeing 777 (200, 200ER, 300, 300ER), както и Boeing 787-10. Средната възраст на самолетите е около 7 години. С цел да запази младостта на своя флот, авиокомпанията го подновява непрекъстнато.

Летище Чанги, Сингапур

Singapore Changi Airport или просто Changi Airport е международно летище, главно за Сингапур. С повече от 480 отличия, летище Чанги е извървяло дълъг път от създаването си през 1981 г.


За последните 34 години Чанги се е утвърдило като едно от най-добрите летища в света. То е и най-награждаваният аеропорт "Best Airport" в света (над 30 пъти). Само 7 години след откриването си Changi получава първото признание – най-доброто летище в света от Business Traveller (UK) през 1988 г. Две години по-късно отваря и Терминал 2, за да „помогне“ на Терминал 1. През 2008 г. врати отваря и Терминал 3, същинско произведение на изкуството.

Като петото най-натоварено летище днес, Чанги е основен разпределителен център в Азия, обслужващ повече от 100 авиокомпании, които летят до около 300 дестинации в около 70 страни. През 2015 г. летище Чанги е обслужило близо 55,5 млн. пътници (това е приблизително 10 пъти повече от населението на Сингапур). Самолет излита или се приземява на Чанги приблизително на всеки 90 секунди

Летище Чанги е едно от най-добрите места за пазаруване и хранене в Сингапур. Днес летището е любима дестинация за жителите на страната.

 

Храна на борда

В икономична класа на Singapore Airlines ще бъдете поглезени със селекция от азиатски и международни ястия. Менютата са така създадени, че да отразяват кулинарните региони, до които лети авиокомпанията. За да се насладите още повече на храната си, опитайте от напитките и вината, които се предлагат. На полетите на дълги разстояния между храненията се предлагат вкусни закуски. 

В бизнес класа се предлагат различни изтънчени ястия, включително и класическата крехка пържола от ребро, поднесена със сос от сметана и червено вино и сьомгов шницел с лек дресинг от домати, лимон и зехтин. Широка гама от закуски се предлага по всяко време между отделните хранения при по-дългите полети. Чрез услугата Book the Cook можете до 24 часа преди полета да поръчате и специално гурме ястие сред над 60 различни възможности. 

В първа класа се насладете на изискани ястия и вина по всяко време. Менютата са създадени от всепризнати готвачи от цял свят.  

Допълнителни услуги

Авиокомпанията предлага широка гама от допълнителни услуги за хора, които имат нужда от специална помощ, Ако пътувате с инвалидна количка или друго помощно средство (бастун, патерици, прогодилка и др.) уведомете eSky при първа възможност. Самолетите са пригодени за хора с нарушена мобилност и са снабдени с инвалидна количка, която може да бъде използвана за придвижване на борда.

Чрез програмата за лоялни клиенти на Singapore можете да събирате мили, които да заменяте за отстъпки от самолетни билети и други бонуси.