Меню

Безопасност в хотелите по време на пандемията

Безопасност в хотелите по време на пандемията

Безопасно ли е да отседнете в хотел по време на пандемията? Настоящата ситуация доведе до много промени в правилата за настаняване в хотелите, за да се елиминира рискът от заразяване с коронавирус. Ефективни ли са тези мерки? Ще се опитаме да отговорим на този въпрос, като се позовем на факти и научни изследвания.

Преди да се запознаете с фактите за престоя в хотела, препоръчваме да прочетете нашите статии за пътуване със самолет и за правилата за безопасност на летището по време на пандемията. В крайна сметка, преди да влезем в хотел, трябва удобно да стигнем до дестинацията си, нали така?

Всяко пътуване включва престой на съответната дестинация, освен ако не отсядате при приятели или роднини. Обикновено отсядаме в хотел, апартамент или друго място за настаняване. В тази статия ще ви запознаем с мерките за безопасност в хотелите по време на пандемията. Ще научите още какви са правилата за безопасност, как изглеждат настаняването и престоят, както и всичко свързано с тях. 

Как хотелите се грижат за безопасността на гостите си?Списъкът с новите правила изглежда доста дълъг, затова подготвихме за вас някои от най-важните мерки за безопасност, които повечето хотели въведоха.

Спазване на протоколи за безопасност на рецепцията 

fakt 1

Повечето хотели държат правилата за безопасност да се спазват още от входа. Ето защо рецепционистите покриват устата и носа си с маски. Персоналът системно дезинфекцира работното си място, а клиентите могат да използват дезинфектанти за ръце.

В допълнение някои хотели са заменили директния контакт и настаняването се извършва през интернет. Като по този начин контактите се ограничават още повече.

Дезинфекция на статите

fakt 1

Хотелите се грижат за безопасността на своите клиенти не само на рецепцията, но и в стаите. Така че не е нужно да се притеснявате за чистотата в стаята си – след престоя на всеки гост персоналът на хотела извършва пълна дезинфекция на цялото оборудване и на повърхностите, включително дръжките на вратите, прозорците, ключовете за осветление, дръжките на столовете, бюрата, телефоните и нощните шкафчета. За целта се използва антибактериална течност на алкохолна основа.

В допълнение в тоалетните повечето хотели имат диспенсъри с дезинфектант за ръце.

Спазване на социална дистанция в общите помещения

fakt 1

За да се ограничи директният контакт между хора, повечето хотели въвеждат допълнителни правила за безопасност в общите помещения. Те основно включват:

  • Асансьорите могат да се използват само индивидуално
  • Задължително е да се спазва социална дистанция
  • Температурата на персонала се измерва преди започване на работа
  • Общите помещения се дезинфекцират постоянно. 

Правила за безопасност в хотелите 

fakt 1

Поради пандемията правилата за хранене в хотелите също са променени. Това важи както за закуските, така и за храненията в останалата част от денонощието.

Ето някои от новите правила

  • Задължително е да се носи маска в ресторанта, докато не заемете мястото си на масата
  • Самите маси са разположение на известно разстояние една от друга
  • Масите се дезинфекцират след всеки гост
  • Персоналът, който се грижи за храната, задължително носи маски и ръкавици.

Някои хотели предлагат възможност за доставяне на храната директно в стаята, което дава възможност да се насладите на храната си в комфорта на вашата стая, като същевременно избегнете контакт с други хора.

Това бяха най-разпространените правила за безопасност в хотелите, с оглед осигуряване на спокоен и приятен престой.

Как да си осигурите допълнителен комфорт при престоя в хотела, дори преди заминаването? Препоръчваме да избирате места, които позволяват безплатна анулация на резервацията. По този начин ще си спестите разходите, ако се наложи да отложите пътуването си.

Съветите в този раздел от сайта са само информационни, с цел да бъдат полезни за потребителите, и не са основание за каквато и да било отговорност на eSky.bg.

Откри ли необходимата информация? Да | Не
Смятам, че информацията е:
Благодарим за обратната връзка!