Как мога да платя билета си?

Как мога да платя билета си?

eSky е изцяло онлайн туристическа агенция и като такава предлага удобството на онлайн (дистанционно) резервиране, плащане и получаване на предлаганите услуги. За да резервирате или платите дадена услуга в eSky, не е необходимо да излизате от дома си, да посещавате офиса ни, или да разполагате с пари кеш.

Самолетният билет се резервира от сайта на eSky.bg или чрез центъра за обслужване на клиенти по телефона, като възможностите за плащане са две:

С карта

Плащането с кредитна или дебитна карта е най-удобният и сигурен начин за плащане на самолетен билет. Този тип плащане се извършва в самия момент на резервация и гарантира, че цената на самолетния билет няма да се промени. eSky приема карти Visa, Mastercard и Maestro.

Резервирайки през сайта, трябва да въведете номер на картата, CVV код, дата на валидност и имена на картодържателя. Ако желаете да резервирате по телефона, тези данни се съобщават на агента, който прави Вашата резервация. Имайте предвид, че eSky е компания, регистрирана по ЗЗЛД и оперира в съответствие с най-строгите правила за обработка на лични данни, така че не би трябвало да се притеснявате за тяхната сигурност. 

В случай че кредитната карта е валидна, редовна и има достатъчна наличност за заплащане на сумата, системата потвърждава резервацията като генерира резервационен номер. Във всички други случаи ще бъдете информирани за причината, поради която резервацията не може да бъде успешно завършена. При успешно плащане, можете да очаквате самолетния билет на електронната си поща в рамките на 24 часа.

Забележка! Ако не откривате имейла във входящата си пощенска кутия, проверете и в папка СПАМ, където е възможно да е попаднал.

Чрез банков превод

eSky предоставя тази опция за плащане, с цел удобство на клиентите, които не разполагат с банкови карти. Трябва да имате предвид, че при плащане с банков превод, цената не може да бъде гарантирана такава, каквато я виждате в момента на резервация. Особено при нискотарифните авиокомпании, съществува реален риск от покачване на цената между момента на резервация и момента на плащането. Ето какво трябва да знаете за този вид плащане:

По време на резервацията, на сайта или по телефона, вие посочвате имена и адрес на платеца (лицето, което ще направи превода). След като завършите резервацията, системата ще генерира резервационен номер и ще Ви напомни, че трябва да извършите банков превод възможно най-скоро. Ще получите и e-mail за потвърждение на резервацията, но на този етап билетът все още няма да е закупен.

Билетът се издава (купува) едва след плащане на дължимата сума и изпращане на потвърждение за направения банков превод на e-mail: plateno@esky.bg. Потвърждението може да бъде в електронен вариант, да бъде снимано или сканирано, но при всички случаи информацията в него трябва да е пълна и да се чете ясно. В случай че не изпратите потвърждение за плащането в най-кратък срок, рискувате цената на билета да се покачи, докато сумата се отрази по сметката ни. Винаги съветваме своите клиенти да се свържат с нас точно преди да извършат банковия превод, за да потвърдят с консултант каква е цената на билета в момента.

Ето и данни за банковите сметки на eSky:

Банка ДСК
Титуляр: еSky

Сметка в Лева

IBAN: BG47STSA93000016153333
BIC: STSABGSF 

Сметка в Евро

IBAN: BG20STSA93000016228121
BIC: STSABGSF 

В основание за плащане посочете своя резревационен номер.

В случай че не е настъпило покачване на цената и след като сме получили потвърждението за плащане, самолетният билет ще бъде издаден и изпратен на имейла Ви до 24 часа.

               

 

Съветите в този раздел от сайта са само информационни, с цел да бъдат полезни за потребителите, и не са основание за каквато и да било отговорност на eSky.

Помогнете ни да подобрим тази статия
Отказ
Благодарим Ви за обратната връзка!

Тя ще ни помогне да Ви предложим по-ценно и релевантно съдържание.

Възникна грешка при изпращането

Изпратете отново опитайте по-късно